کد خبر : 4881
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اسفند 1394 - 6:49

تدابیر شهرداری باعث شد چهره شهر از زشتی معمول بعد از انتخابات مصون بماند

تدابیر شهرداری باعث شد چهره شهر از زشتی معمول بعد از انتخابات مصون بماند

 رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره فعالیت ها و تمهیدات شهرداری تبریز در ایام انتخابات گفت: خوشبختانه شهر تبریز جز نادر شهرهای ایران بود که در انتخابات ریخت و پاش های انتخاباتی درآن به چشم نمی خورد و برخلاف سالهای گذشته شهر منظر کریه و زشتی نداشت.

به گزارش آی نیوز، شهرام دبیری در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با اشار به اینکه شهرداری تبریز به اندازه کافی باکس برای تبلیغات کاندیداها تامین نموده بود گفت: شهرداری تبریز در ایام انتخابات پشتیبانی و حمایت خوبی از ستاد انتخابات در تبریز داشت و بلافاصله بعد از مهلت مقرر و در کمتر از نصف روز اقدام به جمع آوری اقلام انتخاباتی نمود در حالی که در سالهای گذشته این کار چند روز طول می کشید.
دبیری در ادامه با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات چون باکس های تعبیه شده مخصوص یک کاندیدای مشخص نبود پوسترهای تبلیغاتی کاندیداها بر روی همدیگر چسبانده می شد گفت: به نظر می رسد باید با ایجاد راه کار مشخص، شهرداری تبریز در انتخابات آینده با اختصاص باکس های تبلیغی به کاندیدای خاص این موضوع را نیز رفع نماید که در این خصوص می توان با انجام قرعه کشی باکس های تبلیغی را در بین کاندیداها توزیع کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به نهم اسفند ماه روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با هدف توجه و تحقق حقوق مصرف کنندگان ایجاد شده است.
دبیری افزود: مصرف کنندگان حق مطلع شدن و برخورداری از اطلاعات مربوط به جنسی را که مصرف می کنند دارند و حق ایمنی و برخورداری از حمایت دولت را دارند و باید تولید کنندگان با انگیزه بیشتر نسبت به ارتقای کیفی کالاها و رعایت حقوق مصرف کنندگان اقدام کنند و نظارت صحیح نیز در خصوص تولید کالاهای مصرفی و رعایت استانداردها نیز صورت گیرد.
وی همچنین با اشاره نهم اسفند سالروز صدور فرمان امام خمینی در خصوص تشکیل بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد مستضعفان و جانبازان با فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با هدف کمک به فقرا و نیازمندان تأسیس شد.
شهرام دبیری همجنین در ادامه سخنانش با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در جمعه گذشته اظهار داشت: در انتخابات روز جمعه ملت ایران، اهالی آذربایجان و مردم تبریز با حضور گسترده در صحنه و مشارکت بالای خود تلاش کردند نمایندگان اصلح را به مجلس بفرستند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.