کد خبر : 4890
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اسفند 1394 - 6:04

پروژه سرمایه گذاری پارک بزرگ اقدامی در جهت رفع محرومیت

پروژه سرمایه گذاری پارک بزرگ اقدامی در جهت رفع محرومیت

 سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز از تصویب طرح سرمایه گذاری در پارک بزرگ تبریز خبر داد.

به گزارش آی نیوز، حبیب شیری آذر در پایان جلسه امرز شورای شهر با بیان جزئیات جلسه امروز شورای شهر گفت: طرح سرمایه گذاری در جنوب غرب تبریز در محل پارک بزرگ در جلسه امروز به تصویب رسید این طرح در مساحتی به میزان ۱۴۵ هکتار و توسط بخش خصوصی با مشارکت شهرداری انجام خواهد گرفت.
سخنگوی شورای شهر ادامه داد: حجم سرمایه گذاری در این پوژه هزار میلیارد تومان است که ۶۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و ۴۰۰ میلیاد تومان آن توسط شهرداری تامین خواهد شد همچنین شهرداری حدود ۸۰ میلیارد تومان از املاک خود را در اختیار پروزه قرار خواهد داد.
شیری آذر ادامه داد: در جلسه امروز لایحه شهرداری در خصوص جبران بخشی از هزینه های صعود کوهنورد نامدار شهر تبریز، عظیم قیچی ساز به چهاردهمین قله ای که به آن صعود خواهد کرد و نامش در بین بزرگان این رشته ثبت خواهد شد مطرح شد و پس از تبادل نظر به اتفاق آرا این لایحهتصویب شد.
وی ادامه داد: همچنین در این جلسه طرح لزوم ایمن سازی کارگاه ها برای محافظت از جان کارگران شهرداری مطرح و تصویب شد، البته شهرداری در این خصوص اقداماتی را صورت داده است ولی با این طرح بر آن تاکید شد.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای گفت: به واقع این روز را باید به مردم تبریک گفت و جا دارد که از تک تک هموطنان علل خصوص شهروندان محترم تبریزی که در خلق این حماسه ملی حضور داشتند تشکر و قدردانی کنیم.
شایان ذکر است در جلسه امروز شورای شهر سجاد هاشمی با حضور در صحن شورای شهر مدال خود را که در مسابقات داخ سالن آسیا کسب کرده بود را تقدیم شورا و شهرداری تبریز کرد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.