کد خبر : 4908
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 اسفند 1394 - 5:17

خطیبی:دوست داریم تراکتور نتیجه بگیرد و از تیم حمایت می کنیم

خطیبی:دوست داریم تراکتور نتیجه بگیرد و از تیم حمایت می کنیم

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: آقایان انگار فراموش کرده اند که در مالزی چه جوک هایی می گفتند و به تورک ها می خندیدند ولی الان به خاطر چاپلوسی و فریب افکار عمومی،آذربایجان، آذربایجان می کنند!

رسول خطیبی سرمربی ماشین‌سازی در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره تساوی تیمش برابر مس کرمان اظهار داشت: از نتیجه راضی نیستم ولی فکر می‌کنم بازیکنان ما عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند به‌طوری‌که در نیمه دوم حتی اجازه ورود حریف به زمین ما را ندادند و ازنظر فوتبالی خیلی بهتر از مس بازی کردند.

خطیبی ادامه داد: ماشین‌سازی نمایشی فراتر از لیگ یک داشت و نشان داد که سطح کیفی کم نظیری دارد.
سرمربی ماشین‌سازان خاطرنشان کرد: این بازی یکی از بهترین بازی های ماشین‌سازی از زمان آمدن من به این تیم بود اما در این دیدار توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد و اگر می‌توانستیم از این موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم، حداقل با ۳-۴ گل برنده می شدیم.

خطیبی در خصوص مردود اعلام شدن گل سالم این تیم گفت: وقتی فیلم بازی را دیدیم متوجه شدیم، گلی را که داور مردود اعلام کرد، سالم بود.

وی با انتقاد از انتخاب داور مسابقه از استان مازندران باوجود رقابت تیم خونه به خونه بابل با تیم های ماشین‌سازی و مس برای صعود به لیگ برتر گفت: دیروز تا ساعت ۷ بعدازظهر داور بازی ما مشخص نبود و پس‌از آن باوجود اینکه تیم بابل خودش یکی از مدعیان است، داوری از مازندران برای دیداری که ۲ رقیب برای صعود می‌جنگند انتخاب کردند.

خطیبی تأکید کرد: این مسائل به نفع فوتبال نیست و نمی‌دانم چرا چنین اتفاقاتی در لیگ یک می‌افتد. هفته قبل هم یک پنالتی برای ما نگرفتند و واقعاً نمی‌دانم دراین‌باره چه بگویم.
سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز خاطرنشان کرد: آقایانی که دوست ندارند فوتبال تبریز و تیم‌های تبریزی موفق شوند، خوشحال باشند چراکه دارند به هدفشان می‌رسند.
خطیبی ادامه داد: آقایان «نوچه‌های خود» را به تیم شمالی فرستاده‌اند و اینجا هم می‌گویند ماشین‌سازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) بازی نکند چون دوستان شان در تیم شمالی مسئولیت گرفته اند و می خواهند برای شان موقعیت سازی و خوش خدمتی کنند.

سرمربی سبزقباهای تبریز افزود: این‌ها قطعاً دوست ندارند ماشین‌سازی نتیجه بگیرد درحالی‌که می‌آیند اعلام می‌کنند «آقایان نمی‌خواهند تراکتورسازی نتیجه بگیرد». من غیرت دارم و هر کسی که در آذربایجان زندگی می‌کند دوست دارد تمام تیم‌های تبریزی نتیجه بگیرد ولی آقایی که می‌گوید بازی‌های ماشین‌سازی در یادگار انجام نشود، با این بازی‌ای که امروز کردیم به هدفش رسید چون دوستانشان در این تیم شمالی کار می‌کنند و برای سال بعد برای این تیم برنامه دارند.

خطیبی تأکید کرد: به آقایانی که تبریزی نیستند اما نان آذربایجان را می‌خورند ولی دوست ندارند یک تیم تبریزی موفق باشند، تبریک می‌گویم که به هدف شوم شان رسیدند.

سرمربی ماشین‌سازی اظهارداشت: آقایان انگار یادشان رفته که در زمان تیم ملی و اردوی مالزی چه اتفاقاتی افتاد! انگار فراموش کرده اند که خطیبی عیش شان را برهم زد و بساط جوک گویی به تورک ها و تمسخرشان را جمع کرد. آقایان یادتان رفته که چه جوک هایی می گفتید و کرکر می خندیدید؟ یادتان رفته که رسول خطیبی با شما چه کرد تا جوک گفتن به تورک ها را فراموش کنید؟!

خطیبی اضافه کرد: دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس تان را؟  اگر شما طرفدار تیم های آذربایجان هستید چگونه نان آنها را میخورید و پشت سرشان هنوز هم جوک می گویید و مسخره شان می کنید؟

سرمربی ماشین‌سازی ادامه داد: اگر شیطنت های آقایان که هدفش نابودی تیم های فوتبال این دیار و خدشه دار کردن وحدت ورزشدوستان است، پایان نپذیرد، دست به افشاگری هایی خواهم زد که نتوانند سرشان را بلند کنند چه برسد به مربیگری!

خطیبی خاطرنشان کرد: ما تورک هستیم و بر خلاف آنها اگر دشمن هم سرمربی تراکتور باشد، دوست داریم این تیم نتیجه بگیرد و از تیم حمایت می کنیم.

خطیبی تأکید کرد: تا امروز به خاطر عشق به تیم های آذربایجان پاسخی به آنها نداده بودم و امروز هم نمیخواهم بیش از این صحبت کنم ولی مسئله ای که برای همه مشخص شده، حاشیه آفرینی آنهاست که پس از هر بازی به انحا مختلف تکرار میشود،  یک روز به اصحاب رسانه گیر میدهند و روزی دیگر به سرپرست و پس از آن به ورزشگاه و…
اما آنچه  برای آنها اهمیت ندارد، موفقیت تیم های آذربایجان است.

خطیبی تاکید کرد: اینگونه رفتارها نشانگر مرگ فنی آنهاست که وادارشان میکند برای لاپوشانی ضعف های شان به مسائل حاشیه ای بپردازند و از تحلیل های فنی اجتناب کنند و حتی در کنفرانس های خبری پس از بازی ها نیز دست از حاشیه سازی برندارند.

خطیبی افزود: آیا واقعا مشکل، خطیبی و ماشین سازی است یا ضعف فنی آنها؟
وی ادامه داد : با همه این مسائل، برای همه تیم های آذربایجان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که شاهد درخشش آنها در عرصه ملی و آس
یایی باشیم.

سرمربی ماشین‌سازی تبریز در خصوص میزان امیدواری به صعود، گفت: هنوز ده بازی فرصت باقی است و امیدوارم با پایان اتفاقات ناخوشایند در فوتبال تبریز، شاهد حضور نماینده شایسته دیگری از فوتبال آذربایجان در لیگ برتر باشیم.

رسول خطیبی در پایان گفت : ۱۴ سال است به ماشین‌سازی ظلم می‌شود و آن‌هایی که در تبریز کار می‌کنند حداقل پشت تیم  را خالی نکنند و کمکمان کنند تا برای سرافرازی فوتبال تبریز و آذربایجان تلاش کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.