کد خبر : 497
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 مهر 1392 - 20:36

خطیبی: از حکم کمیته انضباطی شوکه شدیم

خطیبی: از حکم کمیته انضباطی شوکه شدیم

مربی تیم گسترش فولاد گفت:از حکم کمیته انضباطی شوکه شدیم.

حسین خطیبی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سایپا عنوان کرد:بچه های ما با روحیه اند چون دو بازی را با برد پشت سرگذاشتیم.برای این بازی بدون محروم و مصدوم هستیم و با حمایت هواداران به دنبال  سه امتیاز مسابقه خواهیم بود.
 وی ادامه داد: سایپا تیم خوب و یکدستی دارد که نتایج خوبی گرفته است.روز جمعه تقابل دو تیم جوان و دونده است که امیدوارم یک بازی خوب به نفع ما شود.

مربی گسترش درباره اینکه آیا تیمش دچار غرور نشده است گفت:ما به بازیکنانمان گفتیم نباید دچار غرور باشیم.بازی که بردیم تمام شده است.این بازی را هم به فکر برد خواهیم بود.

وی درباره اینکه چرا از بازی های گسترش مثل تراکتورسازی از سوی طرفداران استقبال نمی شود گفت:نمی شود تراکتور را با ما مقایسه کرد.تراکتور تیم ریشه دار و قدیمی است ولی گسترش امسال به فوتبال ایران معرفی شده است.با این وجود از هواداران انتظار داریم روز جمعه به ورزشگاه بیایند.البته برد تراکتورسازی مقابل راه آهن هم باعث می شود که روز جمعه برای بازی ما تماشاگران بیشتری می آید.

خطیبی درباره اینکه آیا تیمش در نیم فصل بازیکن جدید می گیرد یا نه گفت:با خداحافظی  رسول خطیبی از دنیای بازیگری،مصدومیت مهدی قریشی و انتقال سعید آقایی به تراکتورسازی به دلیل خدمت مقدس سربازی نیم فصل به جای اینها بازیکن جذب می کنیم.اگر در داخل بازیکن جانشین داشتیم جذب می کنیم ولی اگر نشد بازیکن خارجی می گیریم.

وی درباره هدف تیمش در این فصل لیگ برتر اظهار داشت:هدف ما امسال قرار گرفتن بین ۷ تیم لیگ برتر است و اگر بالاتر رفتیم شاهکار بچه هاست.اگر به این روال پیش برویم می توانیم پنجم هم بشویم ولی هدف اصلی ما حضور در ۷ تیم برتر است.

خطیبی درباره حکم کمیته انضباطی علیه خود و رسول خطیبی گفت:ما هرگز به داوری اعتراض نکردیم و از این خبر شوکه شده ام.باشگاه پیگیر این مساله است.به داور احترام می گذاریم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.