کد خبر : 4988
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 اسفند 1394 - 7:19

شفیعی:مقابل پاختاکور فقط به برد فکر می کنیم

شفیعی:مقابل پاختاکور فقط به برد فکر می کنیم

خالد شفیعی مدافع تیم تراکتورسازی در بازی هفته بیست و سوم تیمش مقابل تیم فولاد خوزستان در دقیقه ۹۴ گل سوم و برتری تراکتورسازان را به ثمر رساند تا بار دیگر در این فصل در نقش یک ناجی برای تیمش ظاهر شود.

 شفیعی در مورد پیروزی شیرین هفته گذشته مقابل فولاد اظهار داشت:بازی بسیاری خوبی بود و توانستیم فولاد را که یکی از تیم های قدرتمند نیم فصل دوم به شمار می رود را شکست دهیم. فقط ناراحتیم که هواداران مان در این دیدار نبودند که برد را با آنها تقسیم کنیم.,

وی ادامه داد:امیدواریم این روند را حفظ کنیم چه بسا که بتوانیم برای فصل آینده نیز سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. بازی هایی که در لیگ برتر باقی داریم بسیار حساس هستند و هر یک برای ما نقش یک فینال را دارند و پیروزی در هر کدام از این دیدار ها ما را به سمت هدفی که داریم نزدیک تر می کند.

مدافع تیم تراکتورسازی با اشاره به مشکلاتی که در تیم وجود دارد، یادآور شد:تیم ما مشکلات مالی بسیاری دارد اما خوشحالم که تا بازی با پاختاکور قسمتی از مشکلاتمان حل می شود و این می تواند روحیه ما را در بازی سختی که در ازبکستان خواهیم داشت بالا ببرد.

شفیعی در مورد بازی با پاختاکور گفت:قبول دارم که بازی با پاختاکور بازی سختی است اما تیم ما در شرایط خوبی است و می خواهیم با ارائه یک بازی خوب همانند دو بازی قبلی مان مقابل الجزیره  از حقانیت فوتبال ایران و آذربایجان دفاع کنیم.

 لازم به ذکر است که دیدار تیم های تراکتورسازی ایران و پاختاکور ازبکستان، روز سه شنبه ۲۵ اسفند ماه از ساعت ۱۵:۳۰ در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد. تراکتورسازی در حال حاضر با شش امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه سوم رقابت ها قرار دارد و پاختاکور نیز در این گروه با یک امتیاز سوم است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.