کد خبر : 4989
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 اسفند 1394 - 7:28

هفته سی م لیگ دسته اول فوتبال/مصاف حساس ماشین سازی با داماش

هفته سی م لیگ دسته اول فوتبال/مصاف حساس ماشین سازی با داماش

در چارچوب هفته سی ام و پایانی سال ۹۴ لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور،امروز ده دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود.

 

با نزدیک شدن به هفته های پایانی همه دیدارهای دسته اول از حساسیت بالایی برخوردار است چراکه اکثر تیمهای بالانشین شانس کسب سهمیه لیگ برتری شدن را دارند و همه تیم های قعر نشین نیز، احتمال فرو افتادن در باتلاق لیگ دسته دو را دارند.

در یکی از مهمترین دیدارهای این هفته، ماشین سازی تبریز در حالی از داماشی ها میزبانی خواهد کرد که با پیروزی حساس و روحیه بخش هفته گذشته برابر شهرداری اردبیل بسیار با انگیزه و پرانرژی هستند.

شاگردان خطیبی این هفته برای استمرار موفقیت ها و فراموش کردن  بدشانسی های اخیر، پای به میدان ورزشگاه پیر باغشمال  خواهند گذاشت.
سبزقباهای دوست داشتنی تبریز که از حمایت همیشگی هواداران متعصب و وفادارش در طی سالیان گذشته برخوردار است، فردا حساب ویژه ای روی حضور پرشور تماشاگران خونگرم تبریزی باز کرده است.

سرمربی این تیم در مصاحبه پیش از بازی نیز به این نکته تاکید زیادی  داشت و انتظار استقبال خوبی از جانب هواداران برای بازی مقابل داماش داشت.
بی شک فردا روز حساسی برای شاگردان بزرگمرد ریز اندام دیار آذربایجان خواهد بود تا با کسب سه امتیاز این دیدار ضمن آغاز تعطیلاتی خوشایند برای نوروز، یک عیدی بزرگ نیز برای هواداران هدیه داده باشند، هوادارانی که تیم شان را در بدترین شرایط چند سال اخیر نیز تنها نگذاشته اند و حتی در دسته های پایین تر نیز با حمایت های پرشورشان، انگیزه ای برای ادامه حیات قدیمی ترین باشگاه شمالغرب کشور بوده اند.

در دیگر سو نیز تیم داماشی قرار دارد که طی هفته گذشته هجمه رسانه ای زیادی علیه داوری ها به راه انداخته است و سعی داشته با چنین ترفندی، پیش از آغاز رقابت با ماشین، بار خود را بسته و داور این دیدار را تحت تاثیر قراردهد.

آبی پوشان رشتی که خطر سقوط را احساس می کنند، بی محابا و انتحاری بازی خواهند کرد و این می تواند کار را برای سبزپوشان تبریزی کمی سخت کند.

داماشی ها در چهار دیداری که برابر ماشین سازی در طول تاریخ رقابت با این تیم داشته اند، پیروز بوده اندو این شاید تنها نقطه قوت گیلانی ها برای صف آرایی مقابل تبریزی ها باشد. ولی شاگردان خطیبی هم می خواهند ضمن سنت شکنی، انتقام شکست دیدار دور رفت را نیز از این تیم شمالی بگیرند.
ماشین سازی تا اینجای فصل نشان داده که عزم خود را برای صعود جزم کرده و نمایش های بسیار خوب این تیم حتی در بازی هایی که نتیجه مطلوب را کسب نکرده اند، گواه این مدعا ست.

ماشین سازی با پیروزی برابر داماش می تواند خود را  تا رده سوم جدول بالا بکشد چراکه رقبای این تیم، بازی های سخت بیرون از خانه را برگزار می کنند.

مس کرمان به ضیافت گل گهری دعوت شده که همیشه در خانه تیم قلدری نشان داده و فجری ها هم به میهمانی پارسه ای می روند که در ورزشگاه خانگی خود، کمتر امتیازی را از دست می دهند.
با توجه به نکات پیش گفته شده، پیروزی ماشین سازی می تواند آغازی برای لیگ برتری شدن این تیم باشد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.