کد خبر : 4990
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اسفند 1394 - 7:31

رسول خطیبی:ماراتن صعود به لیگ برتر وارد روز های پایانی شده است

رسول خطیبی:ماراتن صعود به لیگ برتر وارد روز های پایانی شده است

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در آستانه بازی با تیم داماش گیلان گفت: با نزدیک شدن به هفته های پایانی لیگ، ماراتن صعود به لیگ برتر وارد روزهای پایانی شده است و هر تیمی که از استحکام و پشتیبانی لازم برخوردار باشد، زودتر به خط افتخار خواهد رسید.

 

خطیبی با اشاره به آمادگی تیمش گفت: در این نه هفته، بازی سخت و آسان نخواهیم داشت و همه دیدارها برای ما حکم فینال را دارد

خطیبی افزود: بازی با تیم سختکوش و جنگنده داماش، شرایط خاص خودش را دارد ولی ما برای کسب سه امتیاز بازی وارد زمین خواهیم شد

سرمربی سبزقباهای تبریز در خصوص حضور هواداران گفت: جذابیت فوتبال به حضور و تشویق تماشاگران است و امروز که تیم ماشین سازی در کورس صعود به لیگ برتر قرار دارد، بیشتر از هر زمانی به همراهی و کمک هواداران متعصب و پرشورش نیاز دارد.

خطیبی ادامه داد: امیدوارم هواداران تیم ریشه دار و دوست داشتنی ماشین سازی مثل همیشه عشق و تعصب شان را با حضور در استادیوم باغشمال به همه نشان دهند و ثابت کنند که این تیم یکی از پرهوادارترین تیم های کشور است.

سرمربی ماشین سازی با اشاره به توانایی تک تک بازیکنان تیمش گفت: به توانایی های بچه های تیمم ایمان دارم و مطمئن باشید که با ادامه روند کنونی، شاهد بازی های زیبا، هجومی و تماشاگرپسندی خواهید بود.

وی خاطرنشان کرد: با پیروزی در دیدار فردا (دوشنبه) نیمی از راه صعود را طی خواهیم کرد و امیدوارم در پایان فصل با صعود به سطح اول فوتبال کشور، دین خودمان را نسبت به فوتبال تبریز و آذربایجان ادا کرده باشیم.

گفتنی است دیدار تیمهای فوتبال ماشین سازی تبریز و داماش (شهرباران) گیلان از ساعت ۱۵ روز دوشنبه در ورزشگاه تختی (باغشمال) تبریز برگزار خواهد شد

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.