کد خبر : 5015
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردین 1395 - 8:38

شیری آذر: اینبار نخواهند توانست جلوی لیگ برتری شدن ماشین سازی را بگیرند

شیری آذر: اینبار نخواهند توانست جلوی لیگ برتری شدن ماشین سازی را بگیرند

 عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: متاسفانه در چند سال گذشته نامهربانی های زیادی در حق فوتبال تبریز انجام شده است که مسئولان ورزشی باید در این خصوص هوشیار باشند.

 

 حبیب شیری آذر با اشاره به اینکه ماشین سازی تبریز با طی روند فعلی قطعا به لیگ برتر صعود خواهد کرد گفت: علی رغم نامهربانی های گذشته در خصوص تیم های تبریزی، اینبار نخواهند توانست جلوی لیگ برتری شدن ماشین سازی را بگیرند.

وی با اشاره به پیروزی ماشین سازی در بازی حساس خارج از خانه گفت: پیروزی مقتدرانه و خارج از خانه ماشین سازی در برابر فجر سپاسی واقعا تمام تبریزی ها را خوشحال کرد و مطمئنم ماشین سازی تبریز با حضور خطیبی جایگاه خود را بدست خواهد آورد.

وی گفت: این پیروزی را به جامعه ورزشی شهر بخصوص دوستداران تیم سبزپوش پوش شهرمان تبریک می گویم و از مدیران مربیان و بازیکنان باغیرت، تلاشگر و سختکوش ماشین سازی تقدیر می کنم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار امیدواری کرد: امیدواریم به همت کادر فنی و مدیران ورزشی و کاربلد ماشین سازی، این تیم هم همانند تراکتورسازی به جایگاه واقعی و تاریخی خود باز گردد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه اظهار داشت: شورای اسلامی شهر تبریز همیشه تلاش  داشته است از جایگاه ورزشی تیم های آذربایجان و تبریز و ظرفیت های بالا و عظیم جوانان ورزشکار تبریز حمایت کند.

حبیب شیری آذر در پایان سخنانش گفت: اعضای شورا با تمام ظرفیت از تمام افرادی که در ورزش و برای ورزش شهرمان تلاش می کنند حمایت خواهیم کرد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.