کد خبر : 5040
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1395 - 7:44

سهرابی:یکی از امیدهای اصلی برای صعود به لیگ برتر هستیم/هواداران دوشنبه در باغشمال تیم خود را حمایت کنند

سهرابی:یکی از امیدهای اصلی برای صعود به لیگ برتر هستیم/هواداران دوشنبه در باغشمال تیم خود را حمایت کنند

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: به امید خدا در صورت صعود تیم به لیگ برتر، زنگ تفریح نباشیم و ماشین سازی بتواند در کنار دیگر تیم های استان در لیگ برتر نتایج درخشانی کسب کند تا تبریز همچون گذشته قطب بزرگ فوتبال کشور شود.

میر معصوم سهرابی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز در گفتگو با سایت سازمان در خصوص بازی ماشین سازی با ایرانجوان بوشهر گفت: به لطف شهردار و اعضاء محترم شورای اسلامی کلانشهر تبریز از لحاظ سخت افزاری  کمبودی نداشته و با توجه به دانش کادر فنی صعود به لیگ برتر خارج از دسترس نیست و استقبال هواداران و فوتبال دوستان استان می تواند سهم بزرگی در این موفقیت بزرگ باشد امیدوارم دوشنبه حضور هوارداران موجی دلگرمی بازیکنان برای پیروزی در میدان باشد.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه سال ۹۵ نتایج خوبی در ورزش استان رقم زده شده است. همانطور که شاهد بودید تیم ماشین سازی تبریز در کنار پیروزی های دلچسب تراکتورسازی و گسترش فولاد، برد ارزشمندی مقابل فجر سپاسی در شیراز کسب کرد و با سه امتیاز این برد توانست در رده سوم جدول مسابقات قرار بگیرد.

سهرابی از تیم ماشین سازی تبریز به عنوان یکی از پرطرفدارطرین تیمهای کشور نام برد و افزود: دیگر وقت آن رسیده است تا دست به دست هم دهیم و سالهای پرفروغ ماشین سازی را یکبار دیگر زنده نماییم.
وی تاکید کرد: درست است که هم اکنون یکی از امیدهای اصلی برای صعود به لیگ برتر هستیم اما نباید کار را تمام شده دانست و می بایست به همه بازیها را با دقت و قدرت پشت سر بگذاریم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.