کد خبر : 5044
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1395 - 5:22

خسارت برف سنگین بهاره به درختان سطح شهر

خسارت برف سنگین بهاره به درختان سطح شهر

 مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز، با اشاره به بارش سنگین برف از نیمه‌شب گذشته، از شهروندان خواست در محدوده کار، سکونت و عبور خود، با تکاندن شاخه‌های درختان مانع از آسیب‌دیدن شاخه‌ها شوند.

به گزارش آی نیوز به نقل از سامان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز، محمدحسین حسن‌زاده، دقایقی پیش با بیان این مطلب اظهار داشت: هم‌اکنون عوامل اجرایی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز،  با بسیج تمام امکانات و تجهیزات خدماتی، در سطح شهر حضور یافته و نسبت به رفع سنگینی از شاخه‌های درختان اقدام می‌کنند، اما با توجه شدت برف و آغاز فصل شکوفایی درختان، این اقدام نیازمند همکاری شهروندان است.
وی با اشاره به خسارت سنگین برف به درختان سطح شهر، متذکر شد: شهروندان در مسیر عبور، سکونت و فعالیت خود می‌توانند با تکاندن درختان، مانع از صدمه‌پذیری آن ها شوند.
حسن‌زاده خاطرنشان کرد: رفع نشدن سنگینی برف از درختان، علاوه بر آسیب به شکوفایی آن‌ها، می تواند موجب بروز خطراتی برای شهروندان عابر شود؛ از این رو همکاری شهروندان با عوامل اجرایی و خدماتی، یک نیاز مبرم است.
وی اظهار داشت: با همکاری نیروهای خدمات شهری و عوامل اجرایی سازمان پارک‌ها، شاخه‌های شکسته‌شده و خمیده، در چند ساعت آتی، جمع‌آوری خواهد شد.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز، همچنین با اشاره به لاله‌کاری‌های گسترده سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز، گفت: در صورت عدم بروز یخبندان و سرمای جدی، آسیب خاصی به لاله‌کاری‌ها وارد نخواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.