کد خبر : 5061
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1395 - 17:16

کاشانف:می دانیم تراکتور تیم بزرگی است، ولی برای ۳ امتیاز بازی می کنیم

کاشانف:می دانیم تراکتور تیم بزرگی است، ولی برای ۳ امتیاز بازی می کنیم

کاشانف سرمربی تیم پاختاکور ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی گفت:تراکتور یک تیم قدرتمند با بازیکنان و سرمربی خوب است که این کار ما را در بازی فردا سخت می کند. ما به امتیاز این بازی نیاز داریم وسعی می کنیم با نمایش یک بازی خوب، ۳ امتیاز را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: ما شناخت خوبی از حریف داریم. آنها در بازی رفت عملکرد بسیار خوبی داشتند، تنها کمی بدشانس بودند. مطمئنا حریف هم فردا به دنبال بازی هجومی و ۳ امتیاز است.

 

سرمربی پاختاکور در مورد هواداران پرشور تارکتور عنوان کرد:” من احترام زیادی به هواداران تراکتور قائلم ولی بازیکنانم را طوری آماده کرده ام که با سه امتیاز زمین را ترک کنند.

وی در مورد اینکه آیا با حضور تیم هایی مانند تراکتور و الهلال شانسی برای صعود تیمش قائل است یا نه، گفت:” ما کاری به سایر تیم ها نداریم وتمرکزمان روی بازی فردا است. آنها شانس بیشتری نسبت به ما دارند ولی ما هم اگر تلاش کنیم می توانیم صعود کنیم.”

کاشانف  در پایان  در مورد شناختش از ایران و بازیکنان بزرگش، تصریح کرد:” ایران را میشناسم از بازیکنان ایرانی به خصوص علی دایی شناخت دارم و می‌دانم این نفرات افتخار آسیا هستند.”

وی در مورد میزبانی ایران اظهار داشت:”میزبانی ایران بسیار زیبا و خوب است.  در کشورم یک همسایه ایرانی دارم و می‌دانم غذای ایرانی بسیار خوب است. برای همه خبرنگاران و مردم خوب  ایران آرزوی موفقیت می کنم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.