کد خبر : 508
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 شهریور 1392 - 10:43

فضای سبز شهری تبریز جان تازه می‌گیرد

فضای سبز شهری تبریز جان تازه می‌گیرد

 سرپرست شهرداری تبریز اعلام کرد:
فضای سبز شهری تبریز جان تازه می‌گیرد

 سرپرست شهرداری تبریز از برنامه‌ریزی جدید مدیریت شهری برای بهبود وضعیت و کیفیت فضای سبز شهری خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری تبریز مهندس اکبری که در جمع مدیران ، کارشناسان و مهندسین ناظر حوزه فضای سبز شهری سخن می‌گفت با تأکید بر لزوم تغییر رویکردها و تلاش برای اصلاح روش‌ها و شیوه‌های مدیریتی و اجرایی در حوزه فضای سبز شهری افزود: با توجه به وجود نیروها و کارشناسان متخصص و کارآمد در حوزه فضای سبز و نیز تجربیات ارزشمند مدیریت شهری در این حوزه ، توقع مردم و کارشناسان امر از این مجموعه بسیار بالاست و باید ضمن بازنگری و اصلاح روش‌های مدیریتی و اجرایی ، تحولی اساسی و چشمگیر در این بخش ایجاد کنیم.

سرپرست شهرداری تبریز در ادامه با اعلام این که باید نگاه و مدیریت تعهدی در حوزه مدیریت فضای سبز تقویت شود حفظ و نگهداری اصولی را مقدم بر توسعه فضای سبز شهری دانست و افزود: در بخش حفظ ، نگهداری ، توسعه و گسترش فضای سبز شهری هیچ محدودیت مالی و اعتباری نخواهیم داشت و با توجه به حمایت جدی شورای اسلامی شهر و برنامه کلان مدیریت شهری ، از هر طرح توسعه محور در این بخش حمایت خواهیم کرد.

به گفته اکبری مناطق و سازمان‌های تابعه موظف شده‌اند نسبت به تخصیص اعتباراتی ویژه در راستای تحقق برنامه‌های توسعه‌محور در این بخش گام بردارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام این که فضای سبز شهری تبریز جان تازه خواهد گرفت از سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری و مناطق و دیگر سازمان‌های دخیل در این بخش خواست نسبت به ارایه و پیشنهاد طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌محور در این بخش و نیز پیشنهاد اعتبارات و بودجه‌های مورد نیاز برای سال ۹۳ اقدام عملی و جدی کنند.

مهندس اکبری با تأکید بر این که منطقه غرب تبریز با فقر فضای سبز مواجه است خواستار تدوین و ارایه طرح‌های جدید برای ایجاد و توسعه فضای سبز شهری در این منطقه شد.

سرپرست شهرداری تبریز در خاتمه تلاش برای کاشت و توسعه ۵۰ هکتاری عون‌بن‌علی ، ایجاد پارک‌های تخصصی برای تمامی اقشار و گروه‌های سنی جامعه ، تقویت کمیته‌ها و کمیسیون‌های مرتبط با حوزه فضای سبز ، تخصیص و پیش‌بینی اعتبارات ویژه برای این بخش و استفاده از نیروها و کارشناسان خبره و کارآمد را از مهم‌ترین برنامه‌های کاری مدیریت جدید شهرداری در این بخش برشمرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.