کد خبر : 5084
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1395 - 5:42

اقتصاد مقاومتی، بدون مبارزه با فساد، محقق نخواهد شد

اقتصاد مقاومتی، بدون مبارزه با فساد، محقق نخواهد شد

 نایب‌رییس شورای اسلام شهر تبریز، مبارزه با فساد و ویژه‌خواری را از محورهای مهم اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

به گزارش آی نیوز، محمد حسین جعفری در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای اسلامی شهر، گفت: متاسفانه مبارزه با فساد در کشور ما، هیچ‌وقت به صورت ریشه‌ای مورد توجه قرار نگرفته است.
وی اضافه کرد: تا زمانی که قانون حاکم نباشد، مفسده هم هست، در این صورت نمی‌توانیم به تحقق اقتصاد مقاومتی امیدوار باشیم.
جعفری اظهار داشت: باید به صورت ریشه‌ای بررسی کنیم و ببینیم چه شده که شورای شهر تبریز امروز در کانون توجهات افکار و رسانه‌ها است؟ آبروی از دست رفته را چطور می‌توان برگرداند؟
نایب‌رییس شورای اسلام شهر تبریز تاکید کرد:  قانون‌گرایی باید مبنای کار باشد و با سفارش و توصیه نمی‌توانیم به جایی برسیم.
وی با بیان این‌که در دو سال گذشته، نکات عبرت آمیز زیادی بود که موجب این اتفاقات شد، گفت: امروز دچار مشکلاتی هستیم که خودمان به وجود آورده‌ایم؛ مهم نیست که کدام‌ یک از دو مجموعه شورا و شهرداری در اولویت هستند. این دو مجموعه، هم‌خانواده‌اند و اتفاقات آن‌ها در ارتباط با هم مطرح و بررسی می‌شود.
جعفری ادامه داد: کسانی که چنین شرایطی را به وجود آوردند، باید کلاه خود را قاضی کنند و لااقل یک عذرخواهی ساده داشته باشند.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد، تغییرات ساختاری شهرداری تبریز و انسجام مجموعه‌های بازرسی و حراست، مانع از تکرار اتفاقات مشابه اخیر شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.