کد خبر : 5085
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1395 - 5:49

ذوب آهن – تراکتورسازی؛ یک نبرد شش امتیازی واقعی

ذوب آهن – تراکتورسازی؛ یک نبرد شش امتیازی واقعی

 تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران امروز در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.

پس از شکست ناباورانه چهار بر سه مقابل گسترش فولاد در تبریز و پیروزی پر گل پنج بر دو مقابل بنیادکار در اصفهان، شاگردان یحیی گل محمدی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید به مصاف تراکتورسازی تبریز بروند.

 

ذوبی ها در حاضر با ۳۸ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارند و برای باز پس گرفتن جایگاه چهارمی شان از نفت تهران نیاز به کسب پیروزی در بازی امروز دارند. کسب سهمیه برای شاگردان یحیی در جام حذفی هم ممکن خواهد بود چرا که آنها به دیدار پایانی راه یافته اند اما آنها دوست ندارند سرنوشت خود را به دست اما و اگرها بسپارند. بازی رفت دو تیم با تساوی چهار بر چهار همراه بود و ذوبی ها در آن دیدار با یک کام بک رویایی از شکست پرگل مقابل نماینده تبریز گریختند ولی این بار هدف آنها پیروزی و کسب هر سه امتیاز می باشد.

تراکتورسازان سال ۹۵ را با دو پیروزی شیرین و ارزشمند آغاز کردند، آنها سایپا را در تهران شکست دادند و سپس پاختاکور را در تهران بردند تا با روحیه ای بالا به مصاف حریف قدر خود در هفته بیست و پنجم بروند. تراکتورسازی در حالی امروز مقابل ذوب آهن صف آرایی می کند که در بازی رفت مقابل این تیم تونی الیویرا را روی نیمکت خود داشت ولی در این بازی با امیر قلعه نویی روی نیمکت وارد زمین خواهد شد. سرخ پوشان شهر تبریز در حال حاضر با ۳۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به ذوب آهن در رده ششم قرار دارند اما می توانند با پیروزی در این دیدار خارج از خانه ضمن تداوم روند بردهای خود در سال جدید صعودی دو پله ای در جدول رده بندی داشته باشند.

احمد امیرکامدار و مهدی مهدی پور از ذوب آهن اصفهان

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.