کد خبر : 5115
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1395 - 7:50

سهرابی: موفقیت ماشین سازی نویدبخش روزهای خوش فوتبال تبریز

سهرابی: موفقیت ماشین سازی نویدبخش روزهای خوش فوتبال تبریز

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: موفقیتهای اخیر ماشین سازی می تواند هواداران پرشمار این تیم را که سالهای سال بخاطر عدم موفقیت ماشین سازی ناراحت ودلشکسته بودند امیدوار کرده و نوید روزهای خوشی را به فوتبال و ورزش تبریز بدهد.

میر معصوم سهرابی  گفت: موفقیت شهرداری تبریز در ورزش همگانی و قهرمانی مرهون فرهنگ والای مردم تبریز است زیرا که هر اقدام و برنامه ای برای قشر مختلف در نظر گرفته می شود با استقبال روبرو شده و به نحو احسن اجرا می گردد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز افزود: در سال ۹۴ همایش ها، جشنواره ها، مسابقات، نمایشگاههای بسیاری در سطح شهر برگزار شد که خوشبختانه با اقبال عمومی همراه بود و موفقیتهای بسزایی با هدف سلامت اجتماعی و جلوگیری از ناهنجاریهای اجتماعی انجام گرفت.

 وی تصریح کرد: خوشبختانه شهرداری تبریز در تمامی ابعاد احداث زیرساختهای ورزشی، ورزش همگانی و کارمندی و همچنین حمایت از هیئت ها و رشته های ورزشی سالی پر بار را پشت سر گذاشت و این مجموعه را باید یکی از بزرگترین نهادهای حامی ورزش در تبریز قلمداد کرد.

 سهرابی اظهار داشت: در سال ۹۵ نیز همچون سال گذشته سعی خواهیم کرد ورزش همگانی و مسابقات ورزشی خود را که برای مقاطع سنی مختلف برگزار می کنیم به محلات تسریع بدهیم تا مردم هر منطقه شهر در نزدیکترین مکان به ورزش مورد علاقه خود بپردازند.

 وی ادامه داد: شهرداری تبریز شانه به شانه اداره کل ورزش و جوانان در راستای سیاستهای کلان ورزش کشور که همانا سوق دادن تمامی اقشار جامعه به فعالیتهای مثبت بدنی است با حمایت شورای محترم شهر و شهردار ورزش دوست خود از این هیچ تلاشی در ورزش همگانی فرو گذار نکرده است.

 مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در خصوص موفقیتهای اخیر تیم ماشین سازی تاکید کرد: موفقیتهای اخیر ماشین سازی می تواند هواداران پرشمار این تیم را که سالهای سال بخاطر عدم موفقیت ماشین سازی ناراحت ودلشکسته بودند امیدوار کرده و نوید روزهای خوشی را به فوتبال و ورزش تبریز بدهد.

سهرابی اضافه کرد: امید همه ما حضور پر قدرت ماشین سازی در لیگ برتر است که امیدوارم با تلاش مضاعف بازیکنان و تفکر و دانش کادر فنی و همچنین حمایتهای ادامه دار هواداران تحقق یابد.

 وی اظهار امیدواری کرد: حضور ماشین سازی تبریز در لیگ برتر می تواند شور و حال وصف ناپذیری به فوتبال تبریز ببخشد زیرا ماشین سازی می تواند همچون تراکتورسازی یکی از قطب های برتر فوتبال کشور باشد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.