کد خبر : 5122
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1395 - 5:01

بازدیدهای دوره ای از پروژه های شهری در راستای تقویت نقش نظارتی شوراست

بازدیدهای دوره ای از پروژه های شهری در راستای تقویت نقش نظارتی شوراست

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اعضای شورای شهر تبریز به صورت دوره ای از پروژه های مختلف عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری تبریز بازدید می کنند که این بازدیدها در راستای تقویت نقش نظارتی شوراست.

به گزارش آی نیوز، شهرام دبیری در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی و فرهنگی شهرداری تبریز گفت: امروز از چند پروژه بزرگ شهرداری تبریز بازدید به عمل آمد و اعضای شورا در جریان روند اجرایی این پروژه ها قرار گرفتند.
دبیری با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه ها بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد گفت: قسمت عمده این پروژه ها در راستای روانسازی عبور و مرور در سطح شهر و کاهش ترافیک اجرا می شود که امسال به بهره برداری خواهند رسید.
وی با تاکید بر اهمیت اجرای پروژه های ترافیکی در شهر گفت: احداث تقاطع های غیر همسطح و تکمیل رینگ های ترافیکی شهر تبریز به صورت محسوسی از ترافیک مناطق پرترافیک شهر خواهد کاست.
رئیس شورای شهر تبریز در پایان سخنانش با اشاره به اینکه پروژه تقاطع غیر همسطح گلپارک تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید گفت: علاوه بر این پروژه مهم پروژه بزرگ میدان آذربایجان نیز که قرار بود در عرض ۳۰ ماه احداث شود زودتر از موعد مقرر به بهره برداری رسیده و تقدیم شهروندان خواهد شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.