کد خبر : 5135
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 فروردین 1395 - 5:23

تولید انرژی از پسماند گامی مهم در راستای حفاظت از محیط زیست

تولید انرژی از پسماند گامی مهم در راستای حفاظت از محیط زیست

 رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ایجاد کارخانه تولید انرژی از پسماند را گام مهمی در زمینه حفظ محیط زیست دانست.

به گزارش آی نیوز، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام این مطلب گفت: در راستای سیاست های شورای اسلامی شهر تبریز و به دنبال فراخوانی که در سال گذشته در خصوص دعوت از سرمایه گذاران برای احداث کارخانه تولید انرژی از پسماند منتشر شده بود، در روز های آینده مزایده این فراخوان برگزار خواهد شد.
دبیری با اشاره به روز زمین پاک گفت: مجموعه شورا اسلامی شهر و شهرداری تبریز در زمینه حفظ خاک و  محیط زیست قدم های خوبی برداشته است که استفاده از فن آوری های جدید برای تبدیل پسماند به انرژی اقدامی در این راستا تلقی می شود.
وی همچنین با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی به شهروندان و پرسنل فداکار ارتش گفت: ۲۹ فروردین روز بزرگی است که در آن روز ارتشی که در آستانه انحلال بود با تدبیر امام به ارتش مردمی تبدیل کند و در ۸ سال جنگ تحمیلی دوشادوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مرزهای میهن اسلامی مان دفاع کردند.
رئیس شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه امنیت کشورمان در بین کشورهای منطقه و دنیا مثال زدنی است گفت: در سایه تلاش تمام نیروهای نظامی و انتظامی است که کشورمان امنیت دارد و باید قدردان این امنیت باشیم زیرا توسعه در محیطی امن تحقق یافتنی است.
دبیری در پایان سخنانش ولادت امام محمد تقی و امیرالمومنین علی (ع) را تبریک گفت. در جلسه امروز شورای شهر تبریز ایران آهور و محمد حسن استوتچی به عنوان سخنران پیش از دستور به ایراد سخنرانی پرداختند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.