کد خبر : 5156
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1395 - 7:56

دبیری: صعود ماشین سازی به لیگ برتر روزهای طلایی فوتبال تبریز را تکرار می کند

دبیری: صعود ماشین سازی به لیگ برتر روزهای طلایی فوتبال تبریز را تکرار می کند

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: صعود تیم ماشین سازی تبریز به لیگ برتر فوتبال کشورمان روزهای طلایی فوتبال تبریز را تکرار خواهد کرد.

 شهرام دبیری گفت: موفقیت تیم ماشین سازی و شرایط بسیار خوب این تیم باعث افزایش نشاط اجتماعی در بین مردم تبریز و ورزشدوستان شده است.

دبیری با تاکید بر اینکه شورای شهر در چهارچوب حرکت های نشاط بخشی عمومی از تیم های ورزشی بخصوص تیم ماشین سازی تبریز حمایت می کند گفت: نباید کار را تمام شده فرض کنیم بازیکنان باید تا هفته پایانی برای پیروزی در برابر رقیبان بجنگند تا با اقتدار به لیگ برتر صعود کنیم

رئیس هئیت مدیره اسبق باشگاه ماشین سازی تبریز افزود: امیدواریم با صعود ماشین سازی به لیگ برتر شاهد حضو ر و رقابت سه نماینده شایسته فوتبال تبریز و آذربایجان در عرصه ملی باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اقبال تماشاگران نسبت به بازی های ماشین‌سازی گفت: ماشین سازی قدیمی ترین تیم شمالغرب کشور است و سالها به عنوان رقیبی بزرگ برای تراکتورسازی مطرح بود و حتی تماشاگر بیشتری از تراکتورسازی داشت ولی با افول این تیم و صعود سرخ پوشان به لیگ برتر،  هواداران تراکتورسازی فرصت حضور در لیگ برتر را پیدا کردند که باعث افتخار فوتبال آذربایجان شده اند.

وی تاکید کرد : همچنان که حضور یکصدهزار نفری هواداران تراکتورسازی برای فوتبال استان مایه مباهات است، حضور پرشمار هواداران ماشین‌سازی هم مایه افتخار خواهد بود.

دبیری در پایان با اشاره به شانس بالای ماشین سازی برای صعود به لیگ برتر گفت: مطمئن هستم که ماشین سازی با بهترین کادرفنی که در اختیار دارد، به سطح اول فوتبال کشور باز خواهد گشت و فوتبال کشور با قدرت جدیدی آشنا خواهد شد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.