کد خبر : 5169
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 - 7:53

الهلال ۰ – ۲ تراکتورسازی؛ سه امتیاز شیرین با طعم اولین صعود

الهلال ۰ – ۲ تراکتورسازی؛ سه امتیاز شیرین با طعم اولین صعود

تراکتورسازی و الهلال عربستان در چارچوب دیداری از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰ و ۵ دقیقه در ورزشگاه القطر دوحه به مصاف یکدیگر می‌روند که این دیدار با نتیجه ۰-۲ به سود نماینده ایران به پایان رسید.

 

ترکیب دو تیم

الهلال عربستان:
خالد شراحیلی، دیگائو،ناصر الشهرانی، سعودکریری، ادواردو، نواب العابد، محمد البورایک، سلمان الفرج، کوآک تائه هی، محمد جحفالی و یوسف السالم سرمربی:

تراکتورسازی:
محمدرضا اخباری ـ محمد ایران‌پوریان، شجاع خلیل‌زاده، خالد شفیعی، سعید آقایی ـ سینا عشوری، مهدی کیانی، سروش رفیعی، بختیار رحمانی، آلویز نونگ، فرزاد حاتمی 
 

نیمه اول

نیمه اول بازی موقعیت های زیادی نداشت و در مجموع تراکتورسازی سوار بر بازی بود. بازی با دو پرتاب اوت بلند تراکتوری ها شروع شد، یکی در دقیقه ۶ که با دخالت مدافعان الهلال دفع شد و دیگری در دقیقه ۱۰ که میرفت با اشتباه الهلالی ها سرخپوشان ایرانی را در موقعیت گلزنی قرار دهد که بازیکنان تراکتورسازی با بی دقتی آن را از دست دادند.

در ادامه و در دقیقه ۱۵ ارسال شمرانی در دستان اخباری قرار گرفت و در نهایت در دقیقه ۲۱ این سروش رفیعی بود که با یک ضربه راه دور زیبا دروازه بان الهلال را به زحمت انداخت. به جز این موقعیت ها، در سایر لحظات بازی، توپ در میانه میدان در جریان بود تا نیمه اول این دیدار حساس با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

با آغاز نیمه دوم الهلال حملات خود را آغاز کرد و در دقیقه ۴۷ محمدرضا اخباری در موقعیتی تک به تک ضربه سلمان فرج را با پا دفع کرد. در ادامه روی اشتباه شراحیلی در دقیقه ۵۳ بختیار رحمانی در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما این توپ را با بی دقتی از دست داد. تراکتورسازان سرانجام در دقیقه ۶۷ به گل رسیدند آن هم از روی یک پرتاب بلند. پرتاب عشوری در محوطه جریمه با دخالت ایران پوریان در مقابل دروازه روی سر نانگ نشست تا گل اول بازی با ضربه نانگ به ثمر برسد.

بعد از گل، الهلالی ها دست به حملات گسترده زدند که در ابتدا ضربه ایستگاهی خطرناک آنها از کنار دروازه به بیرون رفت و در ادامه در دقیقه ۶۹ شوت سرکش سلمان فرج با واکنش زیبای اخباری دفع شد.

در دقیقه ۸۰ حرکت زیبای نانگ از جناح راست و عبور از سد دو مدافع الهلال با پاس عرضی این بازیکن همراه شد و توپ ارسالی را فرزاد حاتمی با یک چرخش زیبا از درون محوطه جریمه به گل دوم سرخپوشان ایرانی تبدیل کرد.

با این پیروزی تراکتورسازی ۱۲ امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه در حالیکه یک بازی دیگر باقی مانده صعودش را به مرحله بعد قطعی کرد. این برای اولین بار است که تراکتورسازی موفق شد در آسیا از گروه خود به مرحله بعد صعود کند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.