کد خبر : 5187
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 - 6:16

دکتر دبیری:شورا و شهرداری در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارند

دکتر دبیری:شورا و شهرداری در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارند

 رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری ها در خط مقدم خدمت رسانی به شهروندان قرار دارند و در این راستا نیاز شدید به تعامل شوراها و دولت احساس می شود.

به گزارش آی نیوز، شهرام دبیری با اعلام این مطلب و با اشاره به نهم اردیبهشت ماه روز شورا گفت: فعالیت چهار دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور علی رغم مسائل و مشکلات پیش روی شوراها مطلوب بوده و این نهاد مردمی به صورت تدریجی نهادینه شده و سیر تکاملی را خود را طی می کنند.
دبیری با تاکید بر نیاز شدید به تعامل کامل دولت و شوراها برای پیشبرد کارها گفت: باید صادقانه به مردم خدمت نماییم و  برای افزایش رضایتمندی آنان با تمام توان تلاش کنیم زیرا شورا و شهرداری در خط مقدم خدمتگذاری به مردم و شهروندان قرار دارند.
وی با تاکید بر اینکه نظام ما که حکومتی مردمی است از اول به مشارکت مردم و نظارت مردم بر کارها اعتقاد دارد اظهار داشت: به عنوان نمایندگان مردم تبریز که اولین انجمن شهر و بلدیه در این شهر شکل گرفته است باید بدانیم که به عنوان جانشین بزرگان گذشته جایگاه این کلانشهر را حفظ و رضایتمندی مردم را بدست آوریم.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه با تسلیت سالگرد وفات حضرت زینب کبری شیرزن کربلا گفت:  ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس است که این نامگذاری از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفته است. دهم اردیبهشت سالروز اخراج پرتقالی ها از خلیج فارس است و نام خلیج فارس نماد فرهنگ تاریخ و اندیشه بوده و قدمت و مالکیت ایران بر این مجموعه را اثبات می کند.
دبیری همچنین با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر تبریز گفت: از تمامی شهروندان تبریزی دعوت می کنیم با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای و انتخاب افراد مورد نظر خود صحنه های پرشور و نشاطی را در انتخابات رقم بزنند
گفتنی است در جلسه امروز شورای شهر بهروز خاماچی و داود امیر حقیان به عنوان سخنران پیش از دستور به ایراد سخنرانی پرداختند ورئیس کمیسیون حمل و نقل شورا به همراه رئیس کمیسیون سرمایه گذاری هم گزارشی از عملکرد حوزه کمیسیون های مربوطه ارائه کردند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.