کد خبر : 5205
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اردیبهشت 1395 - 7:04

دولتی کردن یا مسئول محور شدن تبریز ۲۰۱۸ آفت بسیار بزرگی است

دولتی کردن یا مسئول محور شدن تبریز ۲۰۱۸ آفت بسیار بزرگی است

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کلانشهر تبریز بر ضرورت تشکیل ستادهای مردمی جهت تحقق شایسته هدفگذاری های صورت گرفته برای تبریز ۲۰۱۸ تاکید کرد.

به گزارش آی نیوز، سعید حاجی زاده اظهار داشت: سال ۲۰۱۸ میلادی که سال پایتختی تبریز در بین کشورهای جهان اسلام است، فرصت مناسبی برای تجلی جدیت مدیریت شهری تبریز در استفاده از ظرفیت مردم برای آبادانی و توسعه بیش از گذشته این کلانشهر تاریخی فرهنگی به حساب می آید و تشکیل ستادهای مردمی ویژه تبریز ۲۰۱۸ تبلور این جدیت خواهد بود.
وی گفت: شورای اسلامی و شهرداری کلانشهر تبریز به اهمیت مشارکت مردم در عرصه های مختلف مدیریت شهر واقف است و اکنون که امکان معرفی قابلیت های این شهر در عرصه های گوناگون به واسطه انتخاب به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام به دست آمده است، ستادهای مردمی ویژه یا کمیته های مردمی به محل جدید بروز و ظهور مشارکت شهروندان در اداره شهر تبدیل خواهد شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کلانشهر تبریز افزود: توسعه آموزش های شهروندی، فرهنگسازی برخورد شایسته با گردشگران و راهنمایی مناسب مهمانان شهر نقطه ایده آلی است که دستیابی به آن نقطه با بهره گرفتن از ظرفیت تشکل های غیردولتی و سمن ها به سهولت قابل تحقق است.
حاجی زاده اضافه کرد: این مدینه فاضله، هدف متعالی تبریز ۲۰۱۸ است و این در حالیست که عدم استفاده از ظرفیت مردم و تشکل های مردم نهاد در جریان تبریز ۲۰۱۸، حرکت در مسیر نقطه ایده آل مزبور را منحرف خواهد کرد.
وی افزود: دولتی کردن تبریز ۲۰۱۸ و یا مسئول محور شدن این رخداد مهم بین المللی، آفت بسیار بزرگی است که باید از هم اکنون هشدارهای داده شده در این زمینه را جدی گرفت تا آثار منفی ابتلا به این آفت، دامنگیر تبریز و تبریزی ها نشود.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.