کد خبر : 5217
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395 - 5:13

دکتر نجفی:قدردان منزلت و ایثار قشر شریف کارگر هستیم

دکتر نجفی:قدردان منزلت و ایثار قشر شریف کارگر هستیم

شهردار تبریز با صدور پیامی به مناسبت ۱۱ اردیبهشت ” روز جهانی کارگر” تاکید کرده است: همت و مجاهدت کارگران، مهمترین سرمایه و ستون توسعه و پیشرفت شهر است.

به گزارش آی نیوز؛ در پیام دکتر نجفی آمده است: تبریز عزیزمان، امروز به نقطه ای از بالندگی و پیشرفت دست یافته که جایگاه ارزشمند آن مورد اذعان مجامع ملی و بین المللی است، این جایگاه افتخار آمیز را مرهون ایثار و مجاهدت کارگرانی هستیم که در سرما و گرما، وجود خود را صرف خدمت به شهر و شهروندان می کنند.
دکتر نجفی با اشاره به زمینه های گسترده فعالیت و تاثیرگذاری قشر کارگر متذکر شده است:شهر تبریز در عموم بسترهای توسعه، از صنعت و کشاورزی گرفته تا حوزه های خدماتی و عمرانی، با دستان پر تلاش کارگران مسیر شکوفایی خود را پیگیری می کند؛ در این میان جایگاه کارگران سخت کوش شهرداری به واسطه حضور مستمر در سطح شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی در ادامه پیام تاکید کرده است: قدردان منزلت و ایثار این قشر شریف هستیم و مصممیم که با همراهی شورای محترم، در چارچوب های قانونی از کارگران عزیز حمایت کنیم.
شهردار تبریز یاد و خاطره پاکبانانی را که در حین انجام وظیفه جان خود را از دست داده اند، گرامی داشت.
دکتر نجفی در پایان با تبریک ۱۱ اردیبهشت به عموم کارگران، به خصوص کارگران شهرداری تبریز، اظهار امیدواری کرد مسیر توسعه شهر با نقش آفرینی کارگران همچنان با نشاط و بالنده پیگیری شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.