کد خبر : 5234
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 - 4:48

رونمایی از تندیس دو پاکبان به مناسبت روز کارگر

رونمایی از تندیس دو پاکبان به مناسبت روز کارگر

شهردار تبریز با بیان این‌که آوازه زیبایی تبریز در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، نتیجه مجاهدت شبانه‌روزی پاکبانان است، گفت: تلاش و ایثار عزیزان پاکبان، بهترین الگوی خدمتگزاری جهادی است.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی، در جشن تقدیر از پاکبانان شهرداری تبریز، خاطرنشان کرد: به عنوان شهردار تبریز، افتخار می‌کنم که بخشی از مسئولیتم در ارتباط با وظایف و ماموریت‌های کارگران و پاکبانان است.
وی با تاکید بر این‌که در چارچوب قانون، از هیچ تلاشی برای حمایت از کارگران فروگذار نخواهیم بود، گفت: تاخیر و تعلل در پرداخت حقوق کارگران، به هیچ عنوان قابل قبول نیست، در این راستا، با هر شرکتی که چشم طمع در حق و حقوق کارگر داشته باشد، قاطعانه برخورد می‌کنیم.
شهردار تبریز با گرامیداشت یاد و خاطره کارگرانی که در حین انجام وظیفه جان خود را از دست داده اند، اظهار داشت: به منظور پیشگیری از این قبیل  حوادث دردناک، اقدامات مهمی برای ارتقای ناوگان خدمات شهری و ضروری کردن استفاده از الزامات ایمنی صورت گرفته شده است؛ و البته از پاکبانان عزیز نیز انتظار داریم در هر حال، احتیاط را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.
دکتر نجفی با اشاره به اشتغال روزانه ۳۲۰۰ نفر در پروژه‌های عمران شهری اظهار داشت:  این امر، به گفته مسئولان امور کار و امور اجتماعی، نقش تعیین‌کننده در کاهش نرخ بیکاری شهر داشته است.
شهردار تبریز  در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان این‌که وجود شورا به عنوان یکی از ارکان مردم‌سالاری دینی مهم و ارزشمند است، گفت: حل مسایل و معضلات شهر را مدیون حمایت، نظارت و هدایت شورا هستیم و باید قدردان زحمات این نهاد قانونی باشیم.
وی با اشاره به پیشینه چهار هزار ساله کهن‌شهر تبریز و همت و تلاش شبانه‌روزی کارگران در تحقق دستاوردهای شهری گفت: مصمم به برخورد قاطع با زمینه‌های تخلف هستیم اما در عین حال، اجازه نمی‌دهیم دستاوردهای شهر و پیشینه آن، تحت تاثیر برخی جوسازی‌ها، مخدوش شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.