کد خبر : 5239
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 - 6:56

اعطای تسهیلات جدید ساخت و ساز و شرایط ویژه تشویقی پروانه های ساختمانی در محدوده شهرداری منطقه ۱۰

اعطای تسهیلات جدید ساخت و ساز و شرایط ویژه تشویقی پروانه های ساختمانی در محدوده شهرداری منطقه ۱۰

شهرداری تبریز در تداوم اعطای تسهیلات ویژه و تشویقی جدید به شهروندان در خصوص ساخت و ساز، امتیازات ویژه ای به متقاضیان پروانه های ساختمانی اعطا ء می کند.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۱۰ تبریز، پیرو استقبال شهروندان از تسهیلات ویژه شهرداری در اسفندماه سال ۹۴ و بنا به تصویب شورای محترم اسلامی شهر تبریز در ۲۲ فروردین ۹۵، در تدوام ارائه امتیازات ویژه و جدید به متقاضیان علاوه بر اعطای شرایط تشویقی، افرادی که دارای پرونده تخلفات ساختمانی در شهرداری منطقه ۱۰منجر به صدور رای ماده صد می باشند، با تسویه حساب بدهی خود و واریز بصورت نقدی می توانند از تسهیلات ویژه این شهرداری بهره مند شوند .
بنا بر این گزارش، این تسهیلات که شامل تعدیل و کاهش عوارض برای کلیه پروانه ها و مجوزهای ساختمانی شامل ۹ سرفصل اعم از مازاد تراکم، کسری پارکینگ، فضای سبز، اضافه پیش آمدگی پارکینگ و … است، شامل تخفیف ۲۵ الی ۱۰ درصدی در طول سال ۹۵ می باشد .
این گزارش حاکی است، تعدیل و کاهش صرفا قسمت عوارض پرونده های تخلفات ساختمانی که منجر به صدور رای از سوی کمیسیون ماده صد می باشد نیز، شامل سرفصل های ذکر شده، از تخفیفات ۲۵ الی ۱۰ درصدی در طول سال ۹۵برخوردار است .
شهروندان محترم در این خصوص می توانند جهت اطلاع کامل از این امتیازات به واحد درآمد شهرداری منطقه ۱۰ تبریز واقع در شهرک ارم شهرداری منطقه ۱۰تبریز، مراجعه نمایند .


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.