کد خبر : 5311
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 - 5:12

تعامل دوسویه روابط عمومی ها با رسانه و شهروند، تسهیل گر ابادانی شهر

تعامل دوسویه روابط عمومی ها با رسانه و شهروند، تسهیل گر ابادانی شهر

 مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز، تعامل و همکاری سازنده میان مجموعه روابط عمومی، رسانه ها و شهروندان را، سرعت بخش و تسهیل گر امور مربوط به عمران و آبادانی شهر دانست.

به گزارش آی نیوز، میراعتماد عمادی، با تاکید بر نقش ساختاری اداره کل روابط عمومی، این مجموعه را ساختار خدمتگزار برای ایجاد ارتباط با شهروندان و رسانه ها دانست و گفت: این مجموعه با برخورداری از اسلوب های متناسب سازمانی، افزون بر بحث اطلاع‌رسانی، سعی در ایجاد ارتباطی دوسویه با رسانه ها و شهروندان دارد.
وی ادامه داد: از طرفی با توجه به گسترده بودن وظیفه روابط عمومی ها و در عین حال محدودیت مجموعه، رسیدن به اهداف تعریف شده در برقراری ارتباط های دوسویه بین شهروندان و مجموعه شهرداری، نیازمند مشارکت و همراهی گروه های مختلف رسانه ای است.
مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز، تصریح کرد: بی‌شک در سایه مشارکت وهمکاری روابط عمومی و رسانه ها است که هر شهروند، می تواند به عنوان عضو فعال و تاثیرگذاری از روابط‌عمومی مدیریت شهری باشد؛ عضوی که غایتی جزحرکت در مسیر آرمان های  والای خود ندارد.
عمادی، در پایان سخنان خود، با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به تمامی دست اندرکاران این عرصه که با تلاش های خود، یاری گر مجموعه شهرداری در زمینه پیشرفت و ابادانی شهر هستند، اظهار امیدواری کرد این حوزه با پایبندی بر آرمان روابط‌عمومی و در عین حال، با ایجاد تنوع در نگرش‌های ارتباطی، به جایگاه ایده‌آل خود دست یابد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.