کد خبر : 5349
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 6:13

شهروندان جهت جلوگیری از مسمومیت احتمالی درختان میوه احتیاط کنند

شهروندان جهت جلوگیری از مسمومیت احتمالی درختان میوه احتیاط کنند

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز با اشاره به آغاز سم پاشی نوبت اول در مناطق مختلف تبریز،گفت: شهروندان تبریزی جهت جلوگیری از مسمومیت های احتمالی مراقبت های لازم را اتخاذ کنند.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، حمدحسین حسن زاده با بیان این مطلب افزود: سم پاشی نوبت اول با موعد میوه دهی درختان توت سفید، توت قرمز و آلبالو همزمان شده است.
وی ادامه داد: بر این اساس شهروندان گرامی و به خصوص کودکان جهت جلوگیری از مسمومیت های احتمالی ناشی از میوه درختان سم پاشی شده ، هشیار باشند.
حسن زاده یادآور شد: در حال حاضر سم پاشی درختان در برخی مناطق تبریز آغاز گشته و به زودی سم پاشی درختان دیگر مناطق نیز آغاز می شود.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از کاهش اساسی هر گونه آفت در درختان سطح تبریز خبر داده و گفت: خوشبختانه با سم پاشی های انجام یافته در زمستان سال گذشته ، میزان آفات فضای سبز تا اندازه زیادی کاهش یافته است.
وی با تاکید بر اینکه سم پاشی  در دو مرحله مبارزه زمستانه و همچنین یکبار نیز در فصل بهار انجام می شود، اظهار داشت: در خصوص مبارزه و کنترل آفات و بیماری های درختان در سطح شهر اقدامات اساسی انجام یافته است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.