کد خبر : 5353
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 7:00

ورزشکاران منادیان سلامت، نشاط و امید در جامعه هستند

ورزشکاران منادیان سلامت، نشاط و امید در جامعه هستند

 شهردار تبریز گفت: ورزشکاران با انجام فعالیت های ورزشی و کسب عناوین و مدال های ورزشی و با تزریق روحیه، نشاط و امید در جامعه، منادیان سلامت در بین شهروندان هستند.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در مراسم تجلیل از اعضای تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز گفت: صعود تیم ماشین سازی به لیگ برتر، فتح قلعه اورست توسط عظیم قیچی ساز ورزشکار قهرمان عضو خانواده شهرداری ، کسب مقام قهرمانی تور دوچرخه سواری آذربایجان و صدرنشینی در لیگ برتر دوچرخه سواری ایران و قهرمانی دوچرخه سواران شهرداری در تور دوچرخه سواری آسیایی افتخارات بزرگی هستند که در یک سال اخیر بدست آمده است.
شهردار تبریز با اشاره به دعوت چند بازیکن تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز به اردوی آمادگی تیم ملی دوچرخه سواری جهت حضور در المپیک گفت: امیدواریم دو نفر از سه دوچرخه سوار اعزامی به المپیک از بین اعضای تیم شهرداری تبریز انتخاب شود زیرا این دوچرخه سواران شایستگی های خود را با کسب مقام در مسابقات کشوری و بین المللی نشان داده اند.
شهردار تبریز با اشاره به مشکلات اقتصادی ومالی مجموعه های شهری گفت: شهرداری تبریز علی رغم وجود برخی مشکلات و مسائل به صورت قاطع به امر ترویج ورزش همگانی، توسعه زیرساختهای ورزشی و حمایت از تیم ها و قهرمانان ورزشی ادامه خواهد داد.
دکتر صادق نجفی در پایان اظهار داشت: باید تلاش نماییم از ظرفیت های ورزش در خصوص معرفی تبریز و گردشگری حداکثر استفاده را بنماییم بخصوص در بحث تبلیغات و معرفی تبریز ۲۰۱۸ ورزشکاران و تیم های ورزشی می توانند بسیار موثر واقع شوند.
گفتنی است: سی‌ و‌ یکمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران ـ آذربایجان با قهرمانی مقتدرانه تیم شهرداری تبریز به اتمام رسید و افتخار دیگری برای ورزش شهرداری تبریز به دست آمد.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.