کد خبر : 536
تاریخ انتشار : جمعه 10 آبان 1392 - 4:57

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی: با وضعیت فعلی هئیت فوتبال، تیم داری نمی کنم

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی: با وضعیت فعلی هئیت فوتبال، تیم داری نمی کنم

آی نیوز: مالک و مدیر عامل باشگاه ماشین سازی گفت: بخاطر حضور دوباره ششگلانی در هیات فوتبال از تیم داری انصراف میدهم/وضعیت فوتبال آذربایجان ناامید کننده است

به گزارش آی نیوز به نقل از آناج، سینا اصل محمد پور بعد از انتخاب ششگلانی به عنوان رئیس هیات فوتبال استان بخاطر ناامیدی از مشکلت هیات فوتبال رسمااز تیمداری انصراف داد.
“سینا اصل محمدپور” مالک و مدیر عامل باشگاه ماشین سازی تبریز که طی یک سال گذشته با سرمایه گذاری در فوتبال از تیم قدیمی و ریشه دار ماشین سازی حمایت میکرد تا نام ماشین سازان از فوتبال حذف نشود در گفتگویی با خبرنگار ورزشی آناج خبر از انصراف از تیم داری در فوتبال داد.
محمدپور در مورد دلایل انصراف از تیمداری به خبرنگار اناج گفت: با وضعیت موجود و حضور دوباره ششگلانی در راس هیات فوتبال استان دیگر هیچ امیدی به حل شدن مشکلات فوتبال آذربایجان دارم و بهترین تصمیم را کناره گیری ماشین سازی از فوتبال و تیم داری دانستم.
مدیر عامل تیم قدیمی و پرطرفدار ماشین سازی تبریز در ادامه افزود: آقایان بجای کمک به تیم و گرفتن دستمان همیشه از پایمان کشیده اند تا به زمین بخوریمو بجای حامی بودن برای تیم ماشین سازی همیشه مشکل ساز بوده اند.
محمدپور در مورد مشکلات هیات فوتبال استان و تیم قدیمی ماشین سازی نیز گفت:در نیم قرن اخیر هیچ کس به اندازه ی امروز هیات فوتبال به ماشین سازی ظلم نکرده بود و اگر تا بدین لحظه از ششگلانی شکایت نکرده ام فقط بخاطر دوستی قدیمی مان بوده و به حرمت آن روزها کاری با ششگلانی ندارم و اگرنه منی که ۲۵ سال است وکیل این مملکت هستم میتوانستم با طرح شکایت قانونی از هیات فوتبال و شخص جواد ششگلانی وی را پای میز محاکمه بکشانم.
مدیر عامل ماشین سازان در ادامه اظهار نمود: هیات فوتبال استان در یک سال اخیر به هیچ کدام از تعهدات خود در قبال تیم پرطرفدار ماشین سازی عمل نکرده، حتی در جلسه ای که مدتی قبل در حضور آقاین اسبقیان، فرج الهیی و ستوده نژاد برگزار شد ششگلانی و هیات فوتبال تعهد نمودند در صورت تیم داری در سال جاری دویست میلیون کمکی از سوی شورای شهر را به باشگاه پس بدهند تا مقداری از بدهی های باشگاه را بپردازیم ولی با وجود قولی که داده بودند به هیچ وجهه به تعهد خود عمل نکردند.
سینا اصل محمدپور در ادامه همچنین گفت:آقایان برای اینکه تیم را تحت فشار بگذارند و مانع از فعالیت ماشین سازی شوند از هر راهی وارد شدند و تا جایی که میتوانستند به عنوان دشمن فوتبال آذربایجان به ماشین سازی ضربه زدند که نمونه بارز این کار درخواست پنج میلیون تومان برای هر بازی ماشین سازان در ورزشگاه باغشمال بود که طی نامه ای رسمی هیات فوتبال اعلام نمود که در صورت عدم پرداخت پنج میلیون تومان برای هر بازی نمیتوانیم در ورزشگاه پیر باغشمال که در به نوعی متعلق به تیم قدیمی ماشین سازی است بازی کنیم.
وی افزود: در ادامه روند مشکل سازی هیات فوتبال استان برای تیم ماشین سازی، باقر ششگلانی برادر محترم رئیس هیات فوتبال در نامه ای رسمی مانع از حضور تیم های پایه ماشین سازان در مسابقات مختلف شد تا ضربه ی دیگری به تیم پرطرفدار ماشین سازی بزند و در ادامه آن با ارسال نامه ای از سوی هیات فوتبال به لشکر عاشورا، ششگلانی از فرماندهان سپاه عاشورا درخواست نمود تا به ماشین سازی زمین بازی و امکانات ندهند تا مشکلات تیم افزایش یابد.
وی گفت: هیات فوتبال در کاری غیر حرفه ای و برای آسیب زدن به تیم ماشین سازی قبل از بازی ماشین سازان و مس سونگون که اصولا باید یک روز قبل تیم در باغشمال تمرین میکرد تا با زمین بازی آشنا شود در اقدامی عجیب با آبیاری زمین چمن مانع از تمرین تیم شدند تا بدون حتی یک جلسه در زمین چمن باغشمال در این استادیوم با مس سونگون بازی کنیم.
وی در ادامه گفت: در چند روز آینده در نامه ای سرگشاده ظلم هایی که از طرف ششگلانی و هیات فوتبال به ماشین سازی تبریز شده را برای هواداران و جامعه فوتبال استان اعلام میکنم تا همه بدانند در فوتبال آذربایجان چه میگذرد و آقایان چه ظلم هایی به تیم های استان میکنند درحالی که باید حامی تیم ها و باشگاه ها باشند.
سینا اصل محمد پور در مورد انصراف از تیم داری نیز گفت: طی نامه ای انصرافم را از تیم داری بخاطر ناامیدی از هیات فوتبال و ظلم هایی که از سوی آقایان به ماشین سازی میشد اعلام میکنم و به همه میگویم که با حضور دوباره ششگلانی در هیات فوتبال دیگر هیچ امیدی به بهبود وضعیت فوتبال آذربایجان ندارم.
محمدپور در مورد انتخابات هیات فوتبال استان نیز گفت: در چند ماه اخیر تنها امیدم برای ادامه کار انتخابات هیات وفتبال و حضور فرد جدیدی در راس فوتبال استان بود و احساس میکردم با حضور دبیری یا هر شخص دیگی به جای ششگلانی در هیات فوتبال میتوانم باز هم از تیم پرطرفدار و قدیمی ماشین سازی با سرمایه گذاری شخصی حمایت کنم ولی متاسفانه بازهم ششگلانی در هیات فوتبال ماند تا شاهد چهار سال تاریک و ناامیدکننده در فوتبال آذربایجان باشیم.
وی افزود: به اصرار بازیکنان و کادر فنی روز یکشنبه در جام حذفی مقابل تراکتورسازی بازی میکنیم تا به یاد روزگاران قدیم دربی معروف آذربایجان را برگزار کنیم ولی بعد از بازی با تراکتورسازی با توجه به انصرافم از تیم داری دیگر بازی های ماشین سازی برگزار نخواهد شد.هرکسی که تیم را بخواهد حاضرم به او بدهم تا نام ماشین سازان زنده بماند ولی با توجه به حضور ششگلانی در هیات فوتبال و ظلم هایی که به ماشین سازی و فوتبال استان میکند دیگر حاضر به تیم داری نیستم و برای ماشین سازان در آینده آرزوی موفقیت میکنم.
سینا اصل محمدپور در خاتمه از زحمات قابل تقدیر مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکر نمود و از تلاش های جانانه شروین اسبقیان برای حل مشکلات ماشین سازان خبر دادو اعلام نمود که تا به امروز هم فقط به خاطر هواداران و آقای اسبقیان هزینه های تیم را تقبل میکردم ولی با وضعیت موجود دیگر نیستم و نمیتوانم این راه پردردسر را ادامه دهم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.