کد خبر : 5364
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1395 - 6:28

افزایش ۷ برابری بودجه شهرداری منطقه پنج در چهار سال اخیر

افزایش ۷ برابری بودجه شهرداری منطقه پنج در چهار سال اخیر

شهردار منطقه پنج تبریز از افزایش ۷ برابری بودجه این منطقه در چهار سال اخیر خبر داد.

به گزارش آی نیوز، یعقوب هوشیار افزود: با وجود این افزایش بودجه، رتبه اول تحقق درآمد را نیز کسب کرده ایم.
وی با بیان اینکه مهمترین خواسته شهروندان از شهرداری توسعه فضای سبز و احداث پارکهای محله ای است گفت: پارک باغمیشه که یکی از پارک های مهم و چند هکتاری تبریز است تا پایان شهریور ماه افتتاح خواهد شد.
 هوشیار به بهره مندی شهروندان منطقه پنج از ۲۵ پارک و بوستان محله ای اشاره نمود و افزود : پارک جنگلی آرپا دره سی به مساحت ۴۰۰ هکتار که در دو سال اخیر عملیات احداث آن انجام یافته بزودی قابل بهره برداری رسمی خواهد بود.
شهرار منطقه ۵ همچنین به بزرگراه دو کمال اشاره نمود و گفت : فاز اول این پروژه با ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده و فاز دوم آن نیز به طول یک و نیم کیلومتر برای سال ۹۵ برنامه ریزی شده است.
 وی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر ۲ فرهنگسرا ی جدید در کوی ولی امر و مصلی در سال احداث است و فرهنگسرای باغمیشه و فرشته به شهروندان خدمات رسانی می کنند، گفت‌: این منطقه با اجرای برنامه های متنوع رتبه اول برنامه های فرهنگی تبریز را کسب کرده است.
وی در پایان میزان بودجه عمرانی این منطقه از کل بودجه را ۸۵ درصد اعلام کرد و گفت: پروژه های عمرانی منطقه طبق زمان بندی اجرا و به بهره برداری می‌رسد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.