کد خبر : 5419
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 - 5:06

بازدید سرزده دکتر نجفی از حوزه شهرداری منطقه ۱۰

بازدید سرزده دکتر نجفی از حوزه شهرداری منطقه ۱۰

شهردار تبریز با حضور سرزده در شهرداری منطقه ۱۰ تبریز از خدمات و اقدامات این منطقه بازدید کرد.دکتر صادق نجفی، در جریان این بازدید، به صورت رو در رو با شهروندان حاضر دیدار کرده و در جریان روند اداری رسیدگی به خدمات قرار گرفت.

شهردار تبریز سپس در جلسه‌ ای با حضور معاونان و مدیران منطقه، با بیان این‌که آرمان اصلی و نهایی شهرداری باید تکریم ارباب رجوع باشد، خاطرنشان کرد: برنامه‌های رایج اداری و عمرانی، نباید مجموعه را از این آرمان متعالی و ارزشمند دور کند.
وی پروژه سامان‌دهی مقبره‌الشعرا را مهم‌ترین برنامه عمرانی شهرداری منطقه ۱۰ عنوان و خاطرنشان کرد: این پروژه مهم، نیاز دهه‌های متمادی شهر تبریز است که در کنار اهداف فرهنگی و گردشگری، موجب دگرگونی چهره این منطقه خواهد شد.
وی با اشاره به بافت کلی حوزه شهرداری منطقه ۱۰ اظهار داشت: با در نظر داشتن ویژگی‌های کم‌برخورداری این محدوده شهر، از جمله وجود بافت حاشیه‌نشین در آن، وظایف و ماموریت‌های خدمتگزاری، اهمیت و حساسیت بیشتری می‌یابد.
وی ادامه داد: با حرکت‌های مهمی که شهرداری تبریز در توسعه عمرانی و اجتماعی شمال شهر آغاز کرده است، سیمای کلی این منطقه در آستانه تحول اساسی است.
وی با تاکید بر این که باید قدردان «توفیق خدمت در مناطق کم‌برخوردار» باشیم، متذکر شد: فرصت محدود خدمتگزاری را با مدیریت هزینه‌ها و اصلاح الگوی مصرف قدر بدانیم؛ از همین رو، اجرای رویکردهای عمرانی باید با اولویت‌بندی برنامه‌ها و تملک های هدفدار، مورد توجه قرار گیرد.
وی در سخنان آغازین خود با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: طبق تعالیم دینی، هیچ عبادتی برتر از خدمت به خلق خدا نیست، از این رو باید تلاش و همت خود را با درک صحیح از فضایل این ماه عزیز، پیگیری کنیم.
پیش از سخنان شهردار تبریز، باقر خوشنواز، شهردار منطقه ۱۰ تبریز، گزارشی از برنامه ها و اقدامات عمرانی، اجتماعی و فرهنگی این منطقه ارایه داد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.