کد خبر : 5422
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 خرداد 1395 - 6:25

تکمیل بزرگترین نقاشی دیواری تبریز در میدان رسالت

تکمیل بزرگترین نقاشی دیواری تبریز در میدان رسالت

 مدیرعامل سازمان زیباسازی از تکمیل نقاشی دیواری بزرگ طبیعت و زندگی، در میدان رسالت خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان زیباسازی، علی فرخی ضمن اعلام خبر فوق گفت: این نقاشی دیواری که با عنوان شهر و زندگی به تصویر کشیده شده است، منجر به افزایش زیبایی های میدان رسالت و ایجاد تصویری شاداب در چشم و ذهن عابران شده است.
وی، این نقاشی را یکی دیگر از نقاشی دیواریهای بزرگ سازمان زیباسازی اعلام کرد و افزود: این نقاشی دیواری، دیواره های سه ملک حاشیه میدان را در برگرفته و به عبارتی بزرگترین نقاشی دیواری شهر تبریز قلمداد میگردد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی تصریح کرد: ما برآنیم که دیوار تمامی ساختمانهای بلند را که موجب بدمنظری معابر شهری میگردد، با عناوین مختلف نقاشی نمائیم تا موجب سرزندگی محیط شهری شوند.
وی افزود: هدف از اجرای چنین نقاشی های دیواری در سطح شهر، جلوه بخشیدن به سیمای بصری شهری، به عنوان یکی از ارکان زیباسازی شهر است. در عین حال، نقاشی های دیواری موجب زیبایی شهر و تزریق روح شادابی به شهروندان میگردند و سازمان نیز به منظور افزایش زیبایی های بصری معابر شهری و ایجاد طرح های ویژه بر روی دیوارهای معابر شهری، بر آن است همانند این پروژه، دیوارهای سیمانی ساختمانهای بلند شهر را منقش به تصاویر گرافیکی زیبا نماید.
شایان ذکر است این نقاشی دیواری بر روی دو ساختمان مجاور میدان رسالت اجرا شده است  که متشکل از عناصری همچون ساختمان مسکونی، دریا، ساحل و بازی های کودکانه است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.