کد خبر : 5426
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 خرداد 1395 - 9:03

خدمات شهرداری، با خطای چند نفر زیر سوال نمی رود / همکاری شهردار تبریز در تکمیل اطلاعات و مستندات پرونده

خدمات شهرداری، با خطای چند نفر زیر سوال نمی رود / همکاری شهردار تبریز در تکمیل اطلاعات و مستندات پرونده

مدیرکل اطلاعات استان با اشاره به فعالیت حدود ۱۵ هزار نفردر مجموعه شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: نباید خدمات شهرداری و کارکنان آن را با خطا و اشتباه چند نفر زیرسئوال ببریم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ تبریز، رضایی با اشاره به ورود اداره اطلاعات به پرونده شورای شهر از آذر ماه ۹۴ گفت: با حمایت و همکاری دستگاه‌ قضایی و مسئولان اجرایی به ویژه استاندار پرونده آغاز شد و به دلیل اهمیت آبروی افراد تا زمان دستگیری این امر رسانه‌ای نشده بود.

وی تخلفات مطرح شده در شورا و شهرداری را مثل دستگاه‌های دیگر عنوان کرد و افزود: در این رابطه ۳۰ نفر دعوت، دستگیر، بازداشت یا با قرار وثیقه آزاد شده‌اند و برخی از این افراد از گذشته نیز آلودگی‌های داشتند.

رضایی بر سالم‌سازی ادارات به خصوص حراست‌ها تاکید کرد و گفت: متاسفانه در برخی موارد در فرآیند بررسی پرونده شورا و شهرداری تبریز مشکل ایجاد شد که با هماهنگی قوه قضائیه برخورد شد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌شرقی به جدیت و قاطعیت مسئولان استانی به ویژه رئیس کل دادگستری و دادستان تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی و شهردار تبریز اشاره کرد و گفت: شهردار تبریز در این پرونده تمام اطلاعات و اسناد و مستندات را به راحتی در اختیار اداره اطلاعات قرار داد.

وی ادامه داد: در صورت تکمیل بازپرسی و تحقیقات پرونده تکمیل می‌شود و با صدور کیفرخواست پرونده در اختیار دادگاه گذاشته می‌شود.

رضایی با تاکید بر اینکه نباید فرصت تخلف ایجاد شود، تصریح کرد: سیستم و ساختار اداری باید طوری باشد که اجازه تخلف داده نشود.

وی بر تسریع در ایجاد دولت الکترونیک و الکترونیکی کردن کارها در ادارات تاکید کرد و گفت: الکترونیکی شدن سیستم‌های اداری و عدم مراجعه مستقیم مردم به ادارات عامل مهمی در کاهش فساد است.

رضایی به فعالیت اداره کل اطلاعات استان آذربایجان‌شرقی در مبارزه با مفاسد اقتصادی اشاره کرد و گفت: در این رابطه یکسری اقدام‌ها انجام شده و یک‌سری دیگر در شرف اقدام بوده و برخی بعد از ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

وی بر پیشگیری و نظارت دستگاه‌های اجرای بر کاهش تخلف تاکید کرد و گفت: در رابطه با پیگیری کارشناسان این اداره با ورود به برخی پرونده‌ها جلوی میلیاردها تخلف گرفته شده است.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌شرقی در ادامه به اهمیت مقابله با قاچاق کالا در موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: دل‌نگرانی مقام معظم رهبری درباره مسائل اقتصادی و تاکید ایشان به مسائل اقتصادی و نامگذاری‌های سال‌ها بر اساس شعارهای اقتصادی اهمیت این قضیه را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: امنیت اقتصادی زیربنا و اساس توسعه پایدار کشور است و باید به عنوان یک وظیفه دینی و ملی از همه مولفه‌ها برای مشارکت بیشتر مردم در امور اقتصادی استفاده کرد.

رضایی تحقق سیاست‌های اقتصادمقاومتی را هدف اصلی راهبرد اقتصادی دولت عنوان و خاطر‌نشان کرد: گام‌های متعددی در زمینه تحقق منویات رهبر انقلاب در بحث اقتصادمقاومتی برداشته شده که نتیجه دادن آن نیازمند زمان و وجود امنیت فیزیکی و روانی در فضای کشور است.

وی بر استفاده از کالاهای ایرانی و فرهنگ‌سازی آن تاکید کرد و گفت: سالم‌سازی محیط به امکان تحقق اقتصادمقاومتی کمک می‌کند.

رضایی بر شناسایی آسیب‌ها و عدم همراهی برخی کارکنان در دستگاه‌های اجرایی به دلیل به خطر افتادن منافع خود در اجرای اقتصاد مقاومتی اشاره و بر مبارزه با قاچاق کالا در استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه شاید مبارزه با قاچاق کالا وظیفه ذاتی اداره اطلاعات نباشد، افزود: اداره اطلاعات در حوزه‌های مختلف از جمله قاچاق کالا، دارو، مواد مخدر و … ورود کرده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.