کد خبر : 5440
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 خرداد 1395 - 8:09

توسعه پارک ائل گلی با الحاق ۲۵ هزار مترمربع از باغات و اراضی ضلع شمالی

توسعه پارک ائل گلی با الحاق ۲۵ هزار مترمربع از باغات و اراضی ضلع شمالی

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از الحاق ۲۵ هزار متر مربع باغات و اراضی شمالی ابتدای کوی فردوس به مجموعه بزرگ پارک ائل گلی تبریز خبر

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، محمدحسین حسن زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: این اقدام در راستای رویکرد شهرداری تبریز جهت حفظ کاربری فضای سبز در این قسمت از شهر انجام یافته است.
وی افزود: طی این اقدام، ۲۵ هزار متر مربع از باغات و اراضی ضلع شمالی ائل گلی در ابتدای کوی فردوس با همکاری، مساعدت و اقدامات شهرداری منطقه دو تبریز به مجموعه ائل گلی الحاق شد.
محمدحسین حسن زاده برنامه ریزی برای الحاق این باغات به مجموعه ائل گلی را یکی از طرح های دهها ساله در شهرداری تبریز عنوان کرده و گفت: خوشبختانه هم اکنون در قالب حفظ کاربری فضای سبز ، به این طرح چندین ساله جامه عمل پوشانده شد.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز یادآور شد: بزودی عملیات فنی عمرانی، آماده سازی فضای سبز و… در این محدوده آغاز گشته و مورد استفاده عموم شهروندان قرار می گیرد.
وی با تاکید بر اینکه حفظ و نگهداری از کاربری های فضای سبز و احیای باغات قدیمی یکی از اساسی ترین رویکردهای سازمان پارکها و فضای سبز تبریز است، اظهار داشت: خوشبختانه دکتر جبارزاده مدیریت ارشد استانی ، دکتر نجفی شهردار محترم تبریز و مجموعه شورای اسلامی تبریز عزمی راسخ در راستای حفظ و حراست از فضاهای سبز شهری و باغات قدیمی شهر دارند که این رویکرد و هماهنگی همه جانبه بسیار قابل تقدیر است.
گفتنی است، آیین آغاز عملیات اجرایی توسعه باغات ائل گلی و الحاق آن به مجموعه بزرگ پارک ائل گلی تبریز امروز – ۳۰ خرداد- ساعت ۱۲ در محل ورودی کوی فردوس در ابتدای ائل گلی تبریز برگزار می شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.