کد خبر : 5443
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 خرداد 1395 - 8:02

مشارکت شهرداری تبریز در جشن گلریزان با اخصاص ۱۰۰ میلیون تومان

مشارکت شهرداری تبریز در جشن گلریزان با اخصاص ۱۰۰ میلیون تومان

 دکتر نجفی از مشارکت شهرداری تبریز در جشن گلرزان ویژه کمک به آزادی زندانیان نیازمند و غیرعمد خبر داد.

شهردار تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: شهرداری تبریز در جلسه اخیر شورا، با تقدیم دوفوریت لایجه کمک به ستاد دیه، آمادگی خود را برای اختصاص ۴۰۰ میلیون تومان به ۳۰ زندانی طرح گلریزان اعلام کرده بود، که متاسفانه دو فوریت این لایحه روز گذشته به تصویب شورای محترم نرسید.

وی با بیان این‌که شهرداری تبریز همه‌ساله هزینه‌ای را برای این حرکت زیبا و معنوی در ماه مبارک رمضان اختصاص می‌دهد، افزود: علی‌رغم عدم تصویب دو فوریت لایحه، سعی می کنیم طبق روال سال‌های گذشته، حداقل ۱۰۰ میلیون تومان به این موضوع اختصاص دهیم.

شهردار تبریز با بیان این‌که شمار قابل‌توجهی از زندانیان آبرومند و نیازمند گرفتار جرایم غیرعمد شده‌اند، یادآور شد: وضعیت اقتصادی کشور، بروز چنین مشکلات و معضلاتی را اجتناب‌ناپذیر کرده، از این رو، حمایت شهروندان، دستگاه‌های اجرایی و خیران از این طرح، به خصوص در چنین ماه پُر خیر و برکتی، یک حرکت ماندگار اجتماعی است.

وی متذکر شد: با تخمین تعداد اعضای خانواده این ۳۰ زندانی غیرعمد، کمک هر یک از شهروندان، می‌تواند هدیه‌ معنوی ارزشمندی برای صدها شهروند مومن باشد.

دکتر نجفی در ادامه با اشاره به نقش‌آفرین شهرداری تبریز در حوزه آسیب‌های اجتماعی گفت: تا دو سال گذشته، حضور معتادان متهاجر در سطح شهر، به یک معضل اجتماعی تبدیل شده بود، اما شهرداری تبریز با درک ضرورت رسیدگی به این معضل، نقش مهم خود را در احداث مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ ایفا کرد.

شهردار تبریز اضافه کرد: با راه‌اندازی این مرکز امروز دیگر هیچ منظره‌‌ ناخوشایندی از حضور معتادان متحاجر در شهر بارز نیست، ضمن این‌که با این اقدام، سلامت و اشتغال صدها معتاد در مرکز ماده ۱۶ محقق شده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.