کد خبر : 5447
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 تیر 1395 - 9:03

رفع نواقص خانه امیر کبیر به منظور ارائه خدمات روانشناسی و دینی

رفع نواقص خانه امیر کبیر  به منظور ارائه خدمات روانشناسی و دینی

 دکتر نجفی با اشاره به این‌که امروز شهرداری به صورت جدی وارد حوزه‌های مهم اجتماعی و فرهنگی شده است، گفت: هم‌گام با پیگیری برنامه‌های مهم ساختاری و عمرانی شهر، مصمم به توسعه رویکردهای فرهنگی و اجتماعی هستیم و امیدواریم این رویکرد را با همکاری سایر دستگاه‌های متولی به نقطه مطلوب برسانیم.

 شهردار تبریز در مراسم افتتاح موسسه پیام منیر در پارک امیرکبیر، با اشاره به این‌که موسسه پیام منیر ظرفیت مناسبی برای ارائه مشاوره های روانشناسی به خانواده های تبریزی است، خاطرنشان کرد:   رفع نواقص خانه امیر کبیر  با همکاری شهرداری منطقه ۴ تبریز برای ارائه خدمات روانشناسی و دینی در زمان کوتاه انجام می گیرد.

وی با اشاره به ضرورت پاسخگویی دقیق به شبهات دینی اظهار داشت: گسترش فضای مجازی و نیازهای فکری جوانان، برخی مواقع، زمینه‌ طرح سوالات و شبهات مهمی را در بحث مبانی دینی ایجاد می کند، در چنین شرایطی، توجه ویژه به مراکزی که پاسخ به این شبهات را مورد توجه قرار دهد، یک ضرورت فرهنگی و دینی است.

دکتر نجفی در ادامه با اشاره به نقش‌آفرینی شهرداری تبریز در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: در دو سال گذشته، شهرداری تبریز با درکی که از معضل معتادان متهاجر داشت، ایجاد مرکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد را با همکاری استانداری آذربایجان مورد توجه قرار داد.

شهردار تبریز اضافه کرد: خرسندیم که امروز این مرکز به مرحله‌ مهمی از تاثیرگذاری رسیده و زمینه‌های سلامت و اشتغال صدها معتاد را فراهم کرده است؛ همین امر موجب شده، امروز دیگر منظره ای از حضور معتادان متهاجر در سطح شهر بارز نباشد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.