کد خبر : 5456
تاریخ انتشار : شنبه 5 تیر 1395 - 8:29

جوانان مدافع حرم، مهمترین پاسداران غرور و عزت ملی کشور هستند

جوانان مدافع حرم، مهمترین پاسداران غرور و عزت ملی کشور هستند

شهردار تبریز، شهدای مدافع حرم را حافظان تمامیت عرضی و اعتقادی کشورمان در مرزهای دوردست توصیف کرد و افزود: نقش ویژه این مجاهدان مظلوم، در دفاع از کیان کشور، نیازمند واکاوی و تحلیل است.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در حاشیه حضور در مراسم اولین سالگرد شهادت حامد جوانی، رزمنده جوان مدافع حرم، اظهار داشت: این جوانان با همان روحیه ایثار و شهادت‌طلبی که از دوران دفاع مقدس به خاطر داریم، خواب راحت از چشمان کور تروریست‌های تکفیری ربوده‌اند.

وی با بیان این‌‌که نقش مدافعان حرم، از هر دو حیث ارزش‌های انقلابی و امنیت داخلی کشور، قابل‌بررسی است، متذکر شد: فاصله محل شهادت این عزیزان تا مرزهای کشور، نباید موجب غفلت از این نقش شود؛ در این راستا نقش‌آفرینی رسانه‌ها و متولیان فرهنگی کشور تاثیرگذار است.

دکتر نجفی با اشاره به جانفشانی جوانان جبهه مقاومت اظهار داشت: این جانفشانی و رشادت، نشان می‌دهد که بر خلاف تحلیل‌های نادرست و مغرضانه غربی، جوانان، مهمترین پاسداران غرور و عزت ملی کشورمان هستند.

گفتنی است مراسم سالگرد شهید مدافع حرم حامد جوانی، پنجشبه گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، شهردار تبریز و عموم شهروندان ولایتمدار، با مشارکت سازمان بسیج شهرداری تبریز در حسینیه عظم گلزار شهدا برگزار شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.