کد خبر : 5464
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تیر 1395 - 9:09

نریمان جهان و مسئولیت باشگاه گسترش فولاد

نریمان جهان و مسئولیت باشگاه گسترش فولاد

 سامان نریمان جهان ‘ ستاره جوان و آینده دار فوتبال تبریز در یکی از دو تیم گسترش فولاد و ماشین سازی این روزها به معمای به ظاهر حل نشدنی تبدیل شده و در حالیکه اغلب بازیکنان تیم های خود را انتخاب کرده اند، اما این بازیکن هنوز بین این دو تیم سرگردان باقی مانده است.

 در حالیکه این بازیکن پس از پایان فصل پانزدهم لیگ برتر از چند تیم مطرح کشور پیشنهاد داشت، اما به دلیل علاقه به ماندن در تبریز و حضور در تیم های شهر خود قید این پیشنهادات را زد تا احتمال حضور وی در تیم ماشین سازی به دلیل حضور رسول خطیبی در راس کادرفنی بیشتر قوت بگیرد.
اما حضور نریمان جهان در ماشین سازی نیاز به رضایت باشگاه گسترش فولاد بود که هر چند در ابتدا این رضایت از سوی مسئولان و سرمربی آبی و زرد پوشان تبریزی حاصل شده بود اما اختلافات جزئی بین دو باشگاه گسترش و ماشین سازی این انتقال را با مشکلات اساسی مواجه کرده است.
این اختلافات بین دو باشگاه تبریزی باعث شده، نریمان جهان که روزهای طلائی را با پیراهن تراکتورسازی در لیگ چهاردهم رقم زد و حتی به اردوی تیم ملی نیز دعوت شد، امروز به لحاظ روحی و روانی شرایط نامساعدی را سپری کند به گونه ای که این هافبک خلاق و آینده دار فوتبال آذربایجان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، از مسئولان باشگاه گسترش فولاد خواهش کرده تا رضایتنامه اش را صادر کنند.
نریمان جهان در اینستاگرامش پیامی را با مضمون زیر منتشر کرد.
نمی دانم مشکل از کجاست، سرمربی محترم گسترش هم اعلام کرده با رفتن سامان مشکلی ندارم، من هم به دلایل مشخصی که همه می‌ دانند، فصل موفقی در گسترش نداشتم و نتوانستم به این تیم کمک کنم و از طرفی ضررهای جبران ناپذیری هم به خود بنده و فوتبالم وارد شد، با وجود پیشنهاد از چندین تیم بسیار خوب که گسترش فولاد رضایت نامه نداد و اعلام کرد فقط برای ماشین سازی رضایتنامه صادر می‌شود، بازهم هر پیشنهادی از طرف گسترش برایم شده به خاطر پیوستن به ماشین سازی قبول کرده‌ام، اما انگار حل شدنی نیست.
هرچند خود مسئولان گسترش هم می دانند ماندن من در این تیم به ضرر هردو طرف است و هیچ کمکی به فوتبال من و گسترش فولاد نخواهد داشت.
او ادامه داده است: آیا باید غیربومی بودم تا کارم زودتر حل می شد؟ و یا کمپین حمایت از سامان نریمان جهان تشکیل می شد؟ ، لذا از مسئولان محترم گسترش فولاد تقاضا دارم و خواهشمندم برای کمک به فوتبال من و گسترش فولاد و ماشین سازی رضایت نامه ام را صادر کنند. همه تیم ها و بازیکنان در تمرین و بدنسازی و اردو هستند و من به همراه پدرم آواره خیابان ها و این باشگاه و آن باشگاه. تمنا می کنم، خواهش می‌ کنم.
اینکه توافق بر سر انتقال یک بازیکن از تیمی به تیم دیگر تا این اندازه کش دار شده و افکار عمومی ورزش دوستان تبریزی به دلیل اختلافات دو باشگاه جریحه دار شود به هیچ عنوان نمی تواند برای دو باشگاه مردمی و توانمند گسترش فولاد و ماشین سازی قابل قبول باشد، زیرا که پیشتر اخبار خوشایندی از سوی هر دو باشگاه بر سر انتقال نریمان جهان به ماشین سازی منتشر شده بود.
باشگاه گسترش فولاد به دلیل برخورداری از مدیریت مجرب، کارکشته و متعصب و کاردان در میان افکار عمومی به یکی از مجموعه های حامی ورزش و ورزشکاران آذربایجان شرقی طی سال های اخیر تبدیل شده است و مردم آذربایجان همواره ذهنیت روشن، شفاف و خدوم از سوی مسئولان این باشگاه را دارند که کمک به تسریع انتقال نریمان جهان به ماشین سازی می تواند در داوم و قوام این ذهنیت مثبت تاثیر گذار باشد.
با توجه به اینکه حضور فصل گذشته نریمان جهان در گسترش فولاد منافع دو طرف را برطرف نکرد، انتقال این سرمایه ورزش آذربایجان به ماشین سازی شاید بتواند مسیر احیای این بازیکن را هموارتر سازد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.