کد خبر : 5487
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1395 - 6:43

اعترافات تروریست داعشی

اعترافات تروریست داعشی

تروریست های دستگیر شده داعشی در اعترافات خود که از شبکه خبر پخش شد، به برنامه ریزی برای انفجار در پنجاه نقطه تهران اشاره کردند.

به گزارش ایرنا، گروهک تروریستی داعش با برنامه ریزی قصد داشتند با رشته عملیاتهایی تحت عنوان عملیات در عمق اقدام به اعمال تروریستی در ایران کنند.
سیمای جمهوری اسلامی ایران دوشنبه شب فیلم مستندی با عنوان ‘در عمق ناکامی’ از اعترافات دو فرد دستگیر شده منتسب به گروه تروریستی داعش پخش کرد که در آن جزئیاتی از عملیات بمبگذاری در تهران تشریح شد.
در این فیلم مستند، افراد دستگیر شده به دریافت ۶۰۰ هزار یورو برای بمبگذاری در ۵۰ نقطه تهران اشاره کردند.
به گفته این افراد، جلسات آنان در مقابل پارک دانشجو تهران برگزار شد و برآورد شد که تلفات هر انفجار در مراکز پرجمعیت تهران حدود ۵۰ تن باشد.
در این مستند، فیلم‌هایی از تعقیب و بازداشت شدن افراد وابسته به داعش درتهران منتشر شد که مخفیانه گرفته شده بود. در این فیلم‌ها، تروریست های اجیر شده از سوی داعش در حال جابجایی خودرو و بسته‌های مواد منفجره هستند.
در بخشی از فیلم همچنین اعلام شد که گروههای تکفیری یک پایگاه جدید در ۲۰ کیلومتری سراوان در منطقه مرزی سیستان و بلوچستان ایجاد کرده اند.
بر اساس روایت این فیلم مستند گروهک تروریستی داعش به منظور فراهم آمدن امکان عملیات در عمق خاک ایران اقدام به احداث پایگاهی در منطقه سراوان کردند.
در فیلمی که به عملیات تروریست ها در ایران مربوط می شود تروریست ها مدعی می شوند که «بخدا قسم اگر به اهل ایمان نپیوندید همانطور که اهل سنتی را که به مشرکین پیوستند می کشیم، همانطور شما را هم که مشرکید می کشیم».
دراین فیلم که مستندی در مورد نحوه ورود تروریست ها به کشور تهیه و از سیمای جمهوری اسلامی پخش شد توضیحاتی در مورد راههای جدید نفوذ به عمق خاک ایران به نمایش در می آید.
در بخشی از این فیلم به پیشنهادهای اتاق فکر این عملیاتها در آنسوی مرزها و اختصاص مبالغ هنگفتی برای تهییج افراد به عملیات در تهران اشاره می شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.