کد خبر : 5497
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1395 - 5:23

راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری با هدف تسریع در حل مشکلات کارکنان

راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری با هدف تسریع در حل مشکلات کارکنان

مدیر اداره کارگزینی ورفاه کارکنان شهرداری تبریز از اجراء و راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری در جهت شفاف سازی امورات اداری و تسریع در حل مشکلات کارکنان خبر داد.

به گزارش آی نیوز،محمد حسین زاده، با اعلام این خبر گفت: شفاف سازی امور اداری بر اساس مستند سازی و انجام به موقع وظایف محوله و سرعت در پاسخگوئی به درخواستهای متقاضیان، اعم از پرسنل اداری و دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی، لزوم اجرا و راه اندازی این سیستم را می طلبید.

وی افزود: افزایش امنیت مکاتبات و بالا بردن سرعت گردش مکاتبات ، لزوم پیاده سازی اتوماسیون اداری و بهره برداری از آن، از دیگردلایل ایجاد و راه اندازی این سیستم محسوب می شود.

مدیر اداره کارگزینی و رفاه کارکنان شهرداری تبریز، در ادامه سخنان خود، کاهش بوروکراسی اداری را، یکی از مزایای اتوماسیون اداری دانست و تاکید کرد: افزایش کیفیت خدمات پرسنلی، دسترسی سریع به اطلاعات، بالابردن دقت در توجه به درخواستهای متقاضیان و همچنین ضرورت پاسخگوئی به موقع، کاهش نامه های کاغذی و عدم نیاز به گردش دستی نامه های اداری و استفاده بهینه از زمان از مزایای استفاده از اتوماسیون اداری می باشد .

حسین زاده اظهار امیدواری کرد با همکاری پرسنل کارگزینی بیش از پیش شاهد بهبود فرایند اداری و افزایش میزان رضایتمندی در روند پاسخگوئی به درخواستهای اداری باشیم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.