کد خبر : 5535
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 تیر 1395 - 6:15

عملیات جابجائی تاسیسات آب و فاضلاب در ضلع شرقی کانال الهی پرست

عملیات جابجائی تاسیسات آب و فاضلاب در ضلع شرقی کانال الهی پرست

شهرداری منطقه دو تبریز برای انجام عملیات لوله گذاری و جابجائی تأسیسات موجود در محل احداث مسیر ۲۴ متری کانال الهی پرست با سازمان آب و فاضلاب همکاری می کند.

به گزارش آی نیوز از روابط عمومی شهرداری منطقه دو تبریز، این منطقه به منظور جلوگیری از هزینه های اضافی و زائد و با هدف ممانعت از انجام حفاری های بعدی برای ایجاد انشعاب آب و فاضلاب مشترکین؛ در جابجائی و لوله گذاری مجدد تاسیسات شهری با سازمان آب و فاضلاب همکاری می کند.

عملیات اجرائی احداث مسیر دوبانده ۲۴ متری میدان شهید روحانی الهی پرست به رجائی شهر که هم اکنون در مرحله زیرسازی برای انجام آسفالت ریزی اساسی می باشد، در راستای پاسخ دهی مناسب به درخواست شهروندان، از اهم پروژه های روان سازی ترافیک شهری مصوب سال ۹۵ منطقه دو محسوب می شود که نیروهای تلاشگر این منطقه با هماهنگی و همکاری همه جانبه با سازمان آب و فاضلاب برای جلوگیری از تخریب آسفالت در اثر حفاری های انشعاب، در حال فعالیت برای جابجائی و لوله گذاری مجدد در این مسیر در حال احداث می باشند.

حل مشکلات و معضلات محل بنا به درخواست اهالی رجائی شهر از اهداف دیگر احداث مسیر دو بانده ۲۴ متری الهی پرست به رجائی شهر به شمار می آید که این پروژه ساماندهی عبور و مرور شهری، از سوی شهرداری منطقه دو تبریز بطول ۳۰۰ متر در هر دو سوی کانال الهی پرست به اجرا درآمده است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.