کد خبر : 5541
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 تیر 1395 - 6:08

خطیبی: مانوئل بازیکن بزرگی است

خطیبی: مانوئل بازیکن بزرگی است

خطیبی سرمربی تیم ماشین سازی تبریز از قطعی شدن قرارداد مانوئل ابراز رضایت کرده و عنوان داشت که با وجود او مشکلی در دروازه نخواهند داشت۔

رسول خطیبی در خصوص جذب مانوئل گفت:  مانوئل بازیکن بزرگی است و با جذب وی و داشتن مهدی اسلامی دیگر مشکلی درون دروازه ماشین نداشته و این بازیکنان این فصل قطعا دروازه ما را بیمه خواهد کرد و حضور چنین دروازه بانی کلاس کار لیگ برتر را بالا خواهد بود ۔
 خطیبی در مورد اینکه برخی از رسانه ها از قرارداد میلیاردی این دروازبان خبر داده بودند گفت:  من امروز از خیلی کارشناسان بزرگ چه تبریزی و چه پایتخت نشین تماس داشتم که بابت جذب این دروازبان تبریک گفتند ولی یک رسانه محلی وابسته به برخی افراد این اتفاق را تاب نیاورند و شروع به حاشیه سازی کردند و البته این اولین بار انها نبوده و پرونده انها در حال پیگیری در دادسرا است که واقعا برای محلی بودن انها متاسفم.
خطیبی در مورد مبلغ قرارداد این بازیکن لالیگایی گفت:  بعد از ثبت قرارداد ها همه چیز مشخص خواهد شد که مبلغ دقیق ان چقدر بوده ولی شما اطمینان داشته باشید که مبلغ دریافتی او کمتر از یک میلیارد است و از خیلی بازیکنانی داخلی نیز کمتر قرارداد بسته است

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.