کد خبر : 5549
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1395 - 5:12

اهتمام ویژه شورا و شهرداری به حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

اهتمام ویژه شورا و شهرداری به حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

 رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز اهتمام ویژه ای برای توجه به حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در این مجموعه و شهر تبریز دارد.

به گزارش آی نیوز، سعید حاجی زاده با اشاره به کسب رتبه برتر حقوق شهروندی و عفاف و حجاب توسط شهرداری تبریز در بین دستگاههای اجرایی استان اظهار داشت: شهرداری تبریز در کنار فعالیت های گسترده عمرانی، خدماتی و حفظ بهداشت محیط زیست توجه ویژه ای به مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد.

عضو شورای شهر تبریز تصریح کرد: توجه به دغدغه های شهروندان متدین تبریز و همچنین تکریم ارباب رجوع در راستای حفظ حقوق شهروندی شهروندان همواره مورد تاکید اعضای شورا و در سرلوحه فعالیت های شهرداری تبریز قرار دارد.

حاجی زاده با اشاره به نتایج ارزشیابی های انجام شده در خصوص سنجش میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد دستگاههای اجرایی گفت: بر اساس نتایج این ارزیابی ها که با شاخص های مختلف صورت گرفته است شهرداری تبریز از نظر حقوق شهروندی ، عفاف و حجاب در بین ادارات و سازمان های مختلف بیشترین رضایتمندی را بدست آورده است که نشان از فعالیت هدفمند و سازنده مجموعه بزرگ شهرداری تبریز است.

عضو شورای شهر تبریز تعامل و ارتباط گسترده دو سویه خادمان شهرداری با شهروندان را زمینه ساز تعامل و انتقال اندیشه ها و خواسته های شهروندان در خصوص نحوه مدیریت در بخش های مختلف مدیریت شهری دانست و گفت: طبیعتا حفظ حقوق شهروندان و توجه به خواسته هاآنان و رفع سریع نیازها و درخواست های شهروندان تاثیر مستقیمی در میزان رضایت شهروندان از خدمات و فعالیت های خادمان آنها در شورای شهر و شهرداری تبریز خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.