کد خبر : 5593
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مرداد 1395 - 8:14

طرح شبدری ائل‌گلی در آستانه بهره‌برداری / پروژه، در خدمت جهتگیری توسعه شهر است

طرح شبدری ائل‌گلی در آستانه بهره‌برداری / پروژه، در خدمت جهتگیری توسعه شهر است

آی نیوز- شهردار تبریز از آماده سازی طرح شبدری ائل گلی خبر داد و افزود: این پروژه مهم از ضرورت های قدیمی شهر بوده و اجرای آن، نقش اساسی در روان‌سازی ترافیکی محدوده گردشگری ائل‌گلی خواهد داشت.

شهردار تبریز در بازدید از شهرداری منطقه ۲ تبریز، با اعلام این خبر گفت: پروژه شبدری ائل گلی با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی، هم اکنون در مراحل تکمیلی و اجرای سایر بخش های جنبی از قبیل آسفالت‌ریزی، دیواره‌سازی، نورپردازی و جدول‌گذاری است.

وی با اشاره به ضرورت اجرای طرح شبدری ائل‌گلی، خاطرنشان کرد: این پروژه مهم از نیازهای قدیمی شهر تبریز بوده و امکان دسترسی به تفرجگاه ائل‌گلی را که سال‌ها محدوده به یک مسیر بود، گسترش خواهد داد؛ ضمن این‌که از حیث جهت‌گیری توسعه شهر نیز این پروژه بسیار حایز اهمیت است.

رسول موسایی، شهردار منطقه ۲ تبریز نیز در این بازدید با اشاره به این‌که پروژه در ضلع جنوب غربی در حال زیرسازی برای اجرای عملیات آسفالت‌ریزی است، گفت: رمپ های باند جنوب شرقی، غربی و ضلع شمالی پروژه به همراه تمام لاین‌ها و رفوژها برای انجام انبوه کاری، نصب فلاور باکس و کاشت فضای سبز آماده‌سازی می‌شود.

شهردار منطقه دو تبریز با عنوان اینکه احداث دیواره سنگی و جدول گذاری طرح شبدری ائل گلی به صورت عملیات همزمان در حال اجراست، اظهار داشت: تامین روشنایی و نورپردازی از سایر فعالیت هایی است که برای تکمیل  این پروژه به انجام می رسد.

موسائی از فعالیت شبانه روزی و مضاعف برای به ثمر رسیدن این پروژه خبر داد و افزود: عوامل عمرانی منطقه دو در تلاش برای به ثمر رساندن طرح شبدری ائل گلی تا اواخر مردادماه هستند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.