کد خبر : 5610
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1395 - 5:06

قلمی که نیازهای شهر و مطالبات شهروندان را با تحلیل منصفانه و دقیق، زیر ذره‌بین قرار می‌دهد، مهم‌ترین سرمایه فکری شهر است

قلمی که نیازهای شهر و مطالبات شهروندان را با تحلیل منصفانه و دقیق، زیر ذره‌بین قرار می‌دهد، مهم‌ترین سرمایه فکری شهر است

 شهردار تبریز، با گرامی‌داشت روز خبرنگار، برنامه‌های پویای شهر را بستر ایده‌آل تحلیل‌های رسانه‌ای عنوان و خاطرنشان کرد: نقش جامعه خبری در ثبت دستاوردهای توسعه شهر و تحلیل نقاط ضعف‌و‌قوت آن، امتیاز مهم برنامه‌ریزان و مدیران شهری است.

به گزارش  آی نیوز، دکتر صادق نجفی، در نشستی با کارشناسان فرهنگی و روابط‌عمومی شهرداری تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: تراکم برنامه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شهرداری تبریز، با نقش‌آفرینی خبرنگاران و اصحاب رسانه، با کیفیت غنی‌تری پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر، ارتباط همدل و صمیمی شهرداری تبریز و خبرنگاران، به مرحله تاثیرگذاری عملی رسیده است؛ در این راستا شاهد بوده‌ایم که بخش مهمی از ارزیابی‌ها و تحلیل‌های رسانه‌ای در محتوای برنامه‌و بودجه قید شده است.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: با توجه به افق‌های روشنی که کلان‌شهر تبریز، به خصوص در بحث «تبریز ۲۰۱۸» در پیش گرفته است، ظرفیت‌‌های رسانه‌ای شهرداری تبریز نیازمند تعامل نزدیک با جامعه خبری استان است.

دکتر نجفی، با بیان این که خوشبختانه امروز شاهد نقش مکمل و همگرای این دو بخش، در تحلیل برنامه‌های شهر هستیم، گفت: قلمی که نیازهای شهر و مطالبات شهروندان را با تحلیل منصفانه و دقیق، زیر ذره‌بین قرار می‌دهد، مهم‌ترین سرمایه فکری شهر است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.