کد خبر : 5620
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 9:11

پیشرفت ۹۰ درصدی اجرای پروژه تحکیم و مقاوم‌سازی قطعه ششم اتوبان پاسداران تبریز

پیشرفت ۹۰ درصدی اجرای پروژه تحکیم و مقاوم‌سازی قطعه ششم اتوبان پاسداران تبریز

شهردار تبریز از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه تحکیم و مقاوم سازی قطعه ششم اتوبان پاسداران تبریز، خبر داد.

دکتر صادق نجفی در بازدید از مراحل پیشرفت پروژه تحکیم و مقاوم‌سازی قطعه ششم اتوبان پاسداران گفت: پروژه مقاوم سازی و بهینه سازی ضلع شمالی اتوبان پاسداران، سال گذشته در۵ فاز و با بهره گیری  از آخرین تکنولوژی روز و تجهیزات مدرن انجام گرفت که علاوه بر زیرسازی اصولی و نوسازی آسفالت، احداث کانال های هدایت آبهای سطحی نیز در این مسیر، به عنوان یک ضرورت اجرا شد.

وی ادامه داد: با اتمام عملیات اجرایی در ضلع شمالی، یک قسمت از ضلع جنوبی این اتوبان برای اجرای طرح بهسازی و مقاوم سازی در نظر گرفته شد و بدین ترتیب، قطعه ششم اتوبان پاسداران به طول ۱۳۰۰متر،  تحت پوشش این طرح قرار گرفت.

شهردار تبریز با اشاره به میزان پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی در قطعه ششم اتوبان پاسداران، اظهار داشت: در حال حاضر،  ۷۰۰ متر از ابتدای پروژه مراحل اجرای زیر سازی باتمام رسیده وآماده اجرای آسفالت  است.

دکتر نجفی تاکید کرد: ۶۰۰ متر باقی مانده  دراین قسمت نیز، تا پایان مرداد ماه تکمیل خواهد شد.

شهردار تبریز اظهار امیدواری کرد با پایان عملیات مقاوم سازی و بهسازی اتوبان پاسداران، شهروندان ترددی ایمن و سالم را در این مسیر تجربه کنند.

وی با اشاره به این که نگرش عمرانی شهرداری تبریز، تقویت زیرساخت ها و رفع نیازهای قدیمی شهر را هدف قرار داده است، افزود: تقویت و  تحکیم اتوبان پاسداران، در بستر حاشیه نشین شهر، نقش عمده ای در تغییر وضعیت ساختاری بافت های ناکارآمد شهر خواهد داشت و چشم انداز این محدوده را به طرف ارتقای ارزش افزوده هدایت خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Guest جمعه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲

داوطلبان کنکور برای انتخاب رشته های دانشگاه آزاد صبر کنند
آزمون سراسری سال ۹۵
شناسهٔ خبر: ۳۷۳۷۶۹۰ – چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ – ۱۵:۲۴
حوزه و دانشگاه > آموزش عالی
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده است زمان و چگونگی انتخاب رشته های با آزمون دانشگاه آزاد متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این مرکز یادآور شده است: زمان و چگونگی ثبت نام دوره های بدون آزمون کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و همچنین انتخاب رشته داوطلبان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی که در آزمون سراسری سال ۹۵ شرکت کرده اند، متعاقبا اعلام خواهد شد.

با توجه به اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری سال ۹۵، داوطلبانی که متقاضی شرکت در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد هستند باید به طور جداگانه انتخاب رشته کنند.

Facebook
Twitter
Google+
ارسال به