کد خبر : 5632
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 - 15:10

بی احترامی باشگاه تراکتورسازی به خبرنگاران در روز خبرنگار

بی احترامی باشگاه تراکتورسازی به خبرنگاران در روز خبرنگار

باشگاه تراکتورسازی تبریز که مدت هاست روند بی توجهی به فعالان خبری در پیش گرفته است، امروز نیز که به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی روز خبرنگار بود، برخوردهای ناشایست با اصحاب رسانه حاضر در ورزشگاه داشت.

به نقل از ایرنا، بی احترامی مسئولان باشگاه تراکتورسازی و بی اعتنائی آنها به قشر زحمت کش خبرنگاران حاضر در ورزشگاه، باعث شد کنفرانس های خبری سرمربیان دو تیم تراکتورسازی و پیکان تحریم شده و خبرنگاران از حضور در این نشست خودداری کنند.
در حالیکه از مدت ها قبل مشکلات جایگاه خبرنگاران به مسئولان باشگاه اعلام شده است، اما امروز نیز در این جایگاه، کمترین امکانات از قبیل تلفن، فاکس، اینرنت وجود نداشت و به دلیل حضور افراد مختلف و غیرخبرنگار پوشش مناسب این بازی عملا’ ممکن نبود.
مسئولان باشگاه با وجود درخواست آب آشامیدنی از سوی خبرنگاران، به این موضوع نیز بی توجه بوده و خبرنگاران حاضر مجبور شدند این وضعیت را تا پایان بازی در گرمای بعد از ظهر تبریز، تحمل کنند.
در همین حال ورود خبرنگاران به ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی نیز با مشکل همراه است و اصحاب رسانه امروز مجبور شدند از ورودی های تماشاگران و با مشکلات عدیده به محل برگزاری بازی خود را برسانند، این در حالی است که امکانات استادیوم اختصاصی برای جداسازی محل ورودی خبرنگاران به راحتی ممکن است.
گماردن یک فرد غیربومی به عنوان مدیر رسانه ای و روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی باعث شده است، خبرنگاران رسانه های مختلف از امکان ارتباط موثر با باشگاه محروم شده و امروز نیز هیچ اثری از این فرد در ورزشگاه وجود نداشت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.