کد خبر : 5664
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1395 - 6:09

بازدید شهردار تبریز از پایانه مرکزی تبریز

بازدید شهردار تبریز از پایانه مرکزی تبریز

 شهردار تبریز در بازدید از پایانه مرکزی تبریز، ضمن تقدیر از تلاش‌‌ عموم بخش‌های عمران، خدمات و حمل‌و‌نقل درتکمیل این پروژه، بر لزوم رفع کاستی ها و تقویت بخش‌های جنبی پایانه تاکید کرد.

 دکتر صادق نجفی در حاشیه این بازدید، خاطرنشان کرد: خوشبختانه روند تکمیل پایانه مرکزی تبریز، با سرعت طی شده و به مرحله کنونی رسیده‌است.

وی اضافه کرد: این مرکز مجهز، با برخورداری از امکانات رفاهی و معماری چشم نواز، از قابلیت‌های مهم گردشگری تبریز به شمار می‌رود و مزیت مهمی در پیگیری برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ خواهد بود.

وی با بیان این‌که کارکرد اصلی ترمینال، تا حدود زیادی محقق شده است، ادامه داد: خوشبختانه خدمات اصلی این مرکز، هم اکنون مورد بهره‌برداری مسافران است، در کنار خدمات اصلی، تقویت بخش‌های جنبی و رفاهی و ارایه خدمات فرهنگی باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: محیط زیبای پایانه، فرصت ارزشمندی است که می‌تواند زمینه برنامه‌های فرهنگی و معرفی جذابیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی شهر را مهیا کند.

شهردار تبریز ادامه داد:  از شرکت‌های مسافربری انتظار می‌رود کیفیت خدمات خود را با در نظر داشتن شان و جایگاه مهم این مرکز ارتقا دهد.

دکتر نجفی همچنین بر لزوم همکاری عموم شهروندان و مسافران در حفاظت و نظافت پایانه مرکزی تبریز تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.