کد خبر : 572
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آبان 1392 - 7:48

امام جمعه تبریز: شورا و شهرداری محل کشمکش سیاسی نیست

امام جمعه تبریز: شورا و شهرداری محل کشمکش سیاسی نیست

    آی نیوز: امام جمعه تبریز با انتقاد از برخی تنش‌ها در مجموعه شورای اسلامی شهر گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری محل کشمکش و تنش‌های سیاسی و جناحی نیست و همه باید برای خدمت به مردم گام بردارند.

 آیت‌الله محسن مجتهد شبستری که در آئین معارفه صادق نجفی شهردار جدید این شهر سخن می‌گفت خاطر نشان کرد: شورا جای مسایل حاشیه‌ای نبوده و مردم انتظار دارند اعضای شورا و شهردار به فکر خدمت به جامعه باشند.
وی با اشاره به شرایط لازم برای یک شهردار موفق تصریح کرد: شهردار در مرحله اول باید سعه صدر داشته و با حوصله جوابگوی مراجعه‌کنندگان باشد.
آیت‌الله مجتهد شبستری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مشاوره با کمیسیون‌های مختلف، رعایت اولویت در اجرای طرح‌ها، اهتمام به امور فرهنگی و هماهنگی با اعضای شورا از دیگر شروطی است که یک شهردار برای اداره شهر باید به آنها توجه کند.
وی همچنین با اشاره به شروط و ویژگی‌های یک مدیر موفق افزود: علم، صداقت، امانت‌داری و برنامه‌ریزی از اصول مدیریتی است که در متون دینی به آن اشاره و تاکید شده است و اگر این ویژگی‌ها در مدیری وجود داشته باشد آن مدیر به طور قطع موفق خواهد بود.
وی شهردار و اعضای شورای شهر تبریز را از هرگونه اختلاف برحذر داشت و افزود: مردم با دیدن اختلاف، از رأی دادن مأیوس شده و خدای نکرده به نظام و مقدسات بدبین می‌شوند، از این رو باید با کنار گذاشتن هرگونه اختلاف، با همدلی و وحدت در راستای توسعه تبریز گام بردارند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.