کد خبر : 5721
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1395 - 4:53

قلعه‌نویی: هیچ‌جای دنیا این تعطیلی‌ها وجود ندارد

قلعه‌نویی: هیچ‌جای دنیا این تعطیلی‌ها وجود ندارد

سرمربی تراکتورسازان می گوید اگر تیم ملی به لیگ برتر اعتماد کند به مانند ۴ سال پیش می تواند به جام جهانی صعود کند.

امیر قلعه نویی در نشست مطبوعاتی پایان بازی تیمش در برابر سیاه جامگان می گوید: در ابتدا عید غدیر را خدمت همه شیعیان تبریک می‌گویم، سیاه‌جامگان یکی از تیم‌های خوب لیگ است اما گل زودهنگام باعث شد شیرازه این تیم بر هم بریزد. در این بازی همه تلاش مان را کردیم که هم گل نخوردیم و هم ایجاد موقعیت کنیم و در نهایت بتوانیم گلزنی کنیم و فکر می کنم همه از روند بازی همه لذت بردند.
او ادامه داد: خدا را شکر که توانستیم با یک بازی خوب سه امتیاز بگیریم و باید تمرین مان را بیشتر کنیم تا بیشترین استفاده را از موقعیت های مان داشته باشیم و موقعیت‌سوزی نکنیم، در مجموع به بازیکنان و عوامل باشگاه‌ها خدا قوت می‌گویم. هیأت فوتبال و مسئولان تلاش می‌کنند تا تیم‌های آذری خوب نتیجه بگیرند.
او ادامه داد: ما قبل از هر مسابقه بازیکنان مان را ۸۰ درصد براساس توان فنی تیم خودمان و ۲۰ درصد براساس قدرت حریف ارنج می‌کنیم. در مورد بازیکنان نیز باید بگویم آنها فاصله کمی با یکدیگر دارند، محمد نوری در نیمه اول خیلی دوید اما در نیمه دوم وقتی توانش کاهش پیدا کرد با ادینهو تعویض شد که دیدید از آن زمان به بعد آهنگ تیمی‌مان بهتر شد.
قلعه نویی درباره تعطیلات لیگ گفت: روند تیمی ما خوب شده است اما متاسفانه لیگ یکبار دیگر تعطیل می‌شود، اینکه ما چه زمانی دوباره به این شرایط می‌رسیم مشخص نیست. این وضعیت برای ما بسیار سخت است، تیم‌هایی مثل تراکتور که بازیکن و مربی خارجی دارند کارشان دشوارتر می‌شوند، هیچ کجای دنیا وضعیت اینطور نیست. آیا چین هم اینقدر لیگش را تعطیل می‌کند؟
او ادامه داد: ۴ سال قبل به لیگ اعتماد کردیم و به جام جهانی صعود کردیم، کارشناسان فیفا به این نتیجه رسیدند که لیگ را ۷۲ ساعت قبل از بازی ملی تعطیل کنند. متأسفانه ما خودزنی می‌کنیم و همه باشگاه‌ها و فوتبال از این مسئله ضرر می‌کنند، امیدواریم تیم ملی از این موضوع سود ببرد که باز در صورت این اتفاق به تحمل این سختی‌ها می‌ارزد.
قلعه نویی در رابطه با مشکلات مالی تراکتوری ها گفت: از مصطفی آجرلو تشکر می‌کنم، او می‌خواهد دغدغه‌های تیم ما را برطرف کند، اگر یک بخش دیگر از قرارداد بازیکنان پرداخت شود به مرز ۳۰ درصد می‌رسیم، به غیر از ۲ تیم که از لحاظ اسپانسر وضعیت خوبی دارند ما از سایر تیم‌ها که شرایطشان خیلی بدتر است جلوتر هستیم. ۳۰ میلیون آذری باید کمک کنند تا مشکلات اقتصادی تیم کمتر شود، این تراکتورسازی فقط یک ورزشگاه یادگار امام کم دارد. از همه عزیزان ممنون هستیم که با همین شرایط به ورزشگاه می‌آیند و تیم را ۹۰ دقیقه تشویق می‌کنند.
سرمربی تراکتورسازان درباره تعویض محمد نوری، گفت: محمد نوری تا زمانی که توان داشت یکی از بهترین‌ها درون زمین بود اما دیدیم به تیم فشار می‌آید و برای اینکه سرعت را بالا ببریم تغییر تاکتیک دادیم و ادینیو آمد تا کار پرس را انجام دهیم. نوری ۴-۳ موقعیت ایجاد کرد و می‌توانست گلزنی کند، از عملکرد او راضی هستم ولی او می‌تواند بهتر از این باشد.
وی در پایان گفت: سروش رفیعی نباید کارت زرد را دریافت می‌کرد، البته این اولین کارت زرد او بود، بازیکنان تراکتور بسیار با تعصب کار می‌کنند در گذشته می‌گفتند سربازها تلاش نمی‌کنند اما امروز می‌بینید بازیکنان سرباز چقدر دوندگی دارند و من را یاد زمان حضور احسان حاج‌صفی و قاسم حدادی‌فر می‌اندازند. شما می‌بینید در تیم ما محسن بنگر بیشترین آمار قهرمانی را دارد ولی او بازیکنان را تر و خشک می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.