کد خبر : 5740
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1395 - 6:49

ضرورت تهیه طرح جامع اقتصاد مقاومتی در شورای شهر تبریز

ضرورت تهیه طرح جامع اقتصاد مقاومتی در شورای شهر تبریز

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت تهیه طرح و لوایح در خصوص اقتصاد مقاومتی در شورای شهر تبریز تاکید کرد.

به گزارش آی نیوز، شهرام دبیری در صحن علنی شوری اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: در سال جاری اقتصاد مقاومتی بارها در شورا مطرح شده است اما کار عملی خاصی صورت نگرفته است.

رئیس شورای شهر تبریز تصریح کرد: کمیسیون های مختلف شورای اسلامی شهر تبریز باید در خصوص اقتصاد مقاومتی به بررسی و ارائه طرح در صحن شورا اقدام کنند تا در بودجه سال آینده تبریز مورد توجه قرار گیرد.

دبیری با گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم این هفته را تبریک گفت و اظهار داشت: رزمندگان اسلام در عملیات ثامن الائمه حصر آبادان را شکستند و سالروز ای پیروزی ارزشمند را نیز تبریک می گویم.

رئیس شورای اسلامی شر تبریز با اشاره ششم مهرماه روز جهانی جهانگردی گفت: ششم مهر روز جهانی جهانگردی در ارتباط با تبریز ۲۰۱۸ می تواند نقش مهمی پیدا کند و بهره مندی از این روز می تواند برای آمادگی برای تبریز ۲۰۱۸ موثر باشد.

وی گردشگری و نقش آن در اقتصاد شهری و اقتصاد مقاومتی را مهم ارزیابی کرد و گفت: با استفاده از فرصت صنعت گردشگری می توانیم در جهت اقتصاد مقاومتی قدم های خوبی برداریم آورده اقتصادی و ایجاد ارزش افزوده برای شهر و ایجاد اشتغال از فرصت هایی است که گردشگری می تواند برای تبریز ایجاد کند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی در فعالیت های مختلف گفت: باید بتوانیم سرمایه های سرگردان موجود را به صورت بهینه استفاده کنیم گردشگری، مدیریت هزینه، در ارتباط با اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گیرد.

دبیری با تاکید بر استفاده از اجناس و مصالح مرغوب در فعالیت ها گفت: با ارتقای کیفیت در مصالح می توانیم مدیریت هزینه کنیم زیرا استفاده از مصالح نامرغوب باعث دوباره کاری و اتلاف هزینه خواهد شد ضمن اینکه باید با فعال نمودن شرکت های دانش بنیان به فکر ایجاد درآمدهای پایدار برای شهر باشیم.

وی با اشاره به حضور و مدال آوری سه نفر از شهروندان تبریزی در پارالمپیک و دو برد مهم تیم ملی فوتسال در برابر برزیل و پاراگوئه این پیروزی را نیز به ورزش دوستان تبریک گفت:

گفتنی است جواد ششگلانی و اسماعیل چمنی با اطلاع قبلی در این جلسه امروز حضور نداشتند و فریدون بابایی اقدم نیز به عنوان سخنران پیش از دستور  به ایراد سخنرانی پرداخت.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.